  • 1. Data: 2009-04-18 18:14:05
    Temat: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    Od: X <r...@o...pl>

    Ciekaw jestem czy wielka trójca w takiej sytuacji może liczyć na
    zwiększenie liczby klientów w 2009 roku... Czy pozostało im tylko liczyć
    SIMy przechodzące do Play lub stające się martwymi pamiątkami po drogich
    sieciach:) Macie sposób na zwiekszenie przychodów wielkiej trójcy w
    sytuacji wejścia Play i malejących stawkach interconnecotwych? Moim
    zdaniem sposobem na zatrzymanie klientów i zwiększenie przychodów
    zapewni wykorzystanie multimedialności telefonu. Duże paczki internetowe
    100,250, 500, 1000 MB za 15,25,35,55zł w każdym z abonamentów i
    prepaidów!!! Co za problem podłączyć do laptopa telefon i sufrować kiedy
    się chce. To musi być wprowadzone równiez w prepaidach, bo nie każdy
    chce sie wiązać umowami na internet! Do tego mobilna TV, usługi
    płatności telefonem komórkowym. To jest droga rozwoju moi mili
    operatorzy. Skończyły sie czasy 60gr/min. i zdzierstwo w Orange, które
    biedne nie wie jak odpowiedzieć żeby dając mniej zarobic więcej:) Życzę
    naszej wielkiej trójcy aby nie obudziła sie z ręką w nocniku z bazą
    klientów o kilka milionów mniejszą pod koniec 2009roku...

  • 2. Data: 2009-04-18 18:20:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 18 Apr 2009 20:14:05 +0200, X napisał(a):

> [...]
    > SIMy przechodzące do Play lub stające się martwymi pamiątkami po drogich
    > sieciach:) Macie sposób na zwiekszenie przychodów wielkiej trójcy w

    Wiosna idzie, trolle z nor wyłażą..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-04-18 18:44:33
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > Wiosna idzie, trolle z nor wyłażą..

    Hehe :)
    Ja tam obserwuję, że jak tylko w play sie kończy umowa, wszyscy znajomi z
    niej spierdzielają.
    To taka n z tv cyfrowych. Wsyztsko niby ok, ale spróbuj ty coś chcieć od
    nich, to nawet za zadanie pytania kroją.
    Ja tam do ludków z play nie dzwonię i im mówie wprost, że są za drodzy :)
    Przem

  • 4. Data: 2009-04-18 18:50:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 18 Apr 2009 20:44:33 +0200, Przemek napisał(a):

    > Hehe :)
    > Ja tam obserwuję, że jak tylko w play sie kończy umowa, wszyscy znajomi z
    > niej spierdzielają.

    I też korzystają z anonymizerów do wstrząsania powietrza w usenecie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 5. Data: 2009-04-18 18:52:22
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Przemek" news:gsd7be$k0u$1@news.onet.pl

    > Hehe :)
    > Ja tam obserwuję, że jak tylko w play sie kończy umowa, wszyscy znajomi z
    > niej spierdzielają.

    Dziwisz się im? :)

    > To taka n z tv cyfrowych. Wsyztsko niby ok, ale spróbuj ty coś chcieć od
    > nich, to nawet za zadanie pytania kroją.

    He he he he, lepiej tego ująłeś nie mogłeś :)

    > Ja tam do ludków z play nie dzwonię i im mówie wprost, że są za drodzy :)

    No to sobie możemy rękę podać :)

  • 6. Data: 2009-04-18 18:54:14
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik Przemek napisał:

> [...]
    > nich, to nawet za zadanie pytania kroją.
    > Ja tam do ludków z play nie dzwonię i im mówie wprost, że są za drodzy :)

    Hehe ciekawe dokąd spier.... może do Orange;)? Stawiam że uciekają do
    Fresha;) Jeśli ty do Playa nie dzwonisz, to oni moga do ciebie taniej:)
    A swoją droga ja za miesiąc będę odchodził 10lat jedynej prywatnej karty
    SIM: Simplusa;) Ale rodziców w sierpniu zamierzam zmigrować z Orange GO
    do Fresha, o ile Orange nie wydłuży do min.6 miesięcy ważności konta na
    rozmowy wychodzące po doładowaniu 50zł i 5gr/min. do Orange i
    stacjonarnych.... Pożyjemy, zobaczymy... Życzę wielkiej trójcy i Play
    wszystkiego najlepszego:)

  • 7. Data: 2009-04-18 18:55:36
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik X napisał:

    > SIM: Simplusa;)

    Miało być będę obchodził 10lat:)

  • 8. Data: 2009-04-18 19:04:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek pisze:
> [...]
    > To taka n z tv cyfrowych. Wsyztsko niby ok, ale spróbuj ty coś chcieć od
    > nich, to nawet za zadanie pytania kroją.

    Ja obserwuję coś dokładnie przeciwnego.

    > Ja tam do ludków z play nie dzwonię i im mówie wprost, że są za drodzy :)

    A ludki z Play mają ogólnie w dupie takich leszczy :) Zwłaszcza jak taki
    jeden nie wie gdzie dzwoni i się przekona dopiero jak dostanie
    rachuneczek.

    Dla użytkownika Play istotne jest to, że to on ma najtaniej do
    wszystkich, a jak inni płacą więcej to jest to ich problem, niech
    zmienią sieć na normalną.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-04-18 19:08:43
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik X napisał:

    > Miało być będę obchodził 10lat:)

    A jedyne co mnie trzyma jeszcze w Simplusie to pakiety internetowe 20 i
    50MB rozliczane co do 1 bajta, przez co korzystanie z internetu na mini
    operze jest bajecznie tanie i proste, dodatkowo czytniki wiadomości RSS
    z wielu portali internetowych, prognozy pogody M!Weathear z tysięcy
    miejsc na swiecie (potrzebuję bo czasem podróżuję), mapy google w
    telefonie i czytnik grup dyskusyjnych. Takiego rozliczania pakietów
    internetowych nie ma żadna oferta w Polsce.

  • 10. Data: 2009-04-18 19:21:32
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:gsd8an$ld5$1@news.onet.pl

    > A ludki z Play mają ogólnie w dupie takich leszczy :)

    Sądząć po grupie docelowej tego operatora, raczej mnie to nie dziwi.

> [...]
    > Dla użytkownika Play istotne jest to, że to on ma najtaniej do
    > wszystkich, a jak inni płacą więcej to jest to ich problem, niech

    Co nie zmienia faktu, że kultura nakazuje poinformować innych o tym, że
    zmieniło się numer.