  • 1. Data: 2009-05-22 03:37:04
    Temat: LG Shine... Dostęp do karty microSD przez bluetooth
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Witam,

    Idzie poprostu dostać kurwicy... od rana wczorajszego dnia próboje dostać sie do
    karty microSD przez
    adapter bluetooth na USB i Bluesolei - ale najwidoczniej producent NIE WPADŁ na to
    żeby dać taką
    mozliwosc... transfer plików możliwy jedynie na i z wbudowanej pamięci - totalna
    bzdura!
    Próbowałem juz chyba wszystkiego, google milczy na ten temat, bede wdzieczny za
    wszelkie sugestie

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 2. Data: 2009-05-22 09:55:10
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał

> [...]
    > żeby dać taką mozliwosc... transfer plików możliwy jedynie na i z wbudowanej

    A nie ma czasem w LG opcji "Udostępnij dla BT"?

  • 3. Data: 2009-05-22 10:08:57
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    tomaa33 pisze:
    > Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał

    > A nie ma czasem w LG opcji "Udostępnij dla BT"?
    w konfiguracji bt niema nic związanego z kartą pamięci... w opcjach bluetooth mam
    tylko "Stan
    Bluetooth", "Lista urządzeń", "Ustawienia Bluetooth" - a w tym ostatnim 3 pozycje:
    - "Moja widocznosc"
    - "Moja nazwa"
    - "Moj adres"

    Przeorałem wszystkie opcje jakie są dostępne i nigdzie niema nic związanego z kartą
    pamięci... prócz
    szczegółów dot. ilości miejsca na karcie...

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 4. Data: 2009-05-22 13:08:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wbudowanej pamięci - totalna bzdura!
    > Próbowałem juz chyba wszystkiego, google milczy na ten temat,

    Przestaw jeszcze jezyk na angielski.
    SE jest np takie madre ze inaczej sie nazywaja katalogi w
    zaleznosci od jezyka.

    Co pokazuje FTP pod Bluesoleil ?

    J.

  • 5. Data: 2009-05-22 17:43:20
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Przestaw jeszcze jezyk na angielski.
    > SE jest np takie madre ze inaczej sie nazywaja katalogi w

    Tak, katalogi na telefonie mają polskie nazwy, a pod BS angielskie - pod BS widze
    tylko katalogi z
    pamieci wbudowanej (Video, Sounds, Others, Documents itp.) na karcie pamięci są
    identyczne katalogi
    - ale jak wspomnialem do nich niema dostępu przez Bt, w telefonie w menu "Moje
    dokumenty" są
    katalogi z pamięci wbudowanej i "Pamięć zewnętrzna" - w której są identyczne
    katalogi...

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 6. Data: 2009-05-24 16:53:23

    Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości

    Nie jest w nim tak, jak w starych telefonach, ze dostęp do karty pamięci był
    tylko kablem USB?
    W jeszcze starszych kartę trzeba było odczytywać w komputerze?
    Blutut był powijakach i służył słuchawce?