  • 1. Data: 2009-05-22 09:43:01
    Temat: Nokia E51 - zjada mi środki na koncie!!
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Witam,

    Mam Google Maps i Nokia Maps.
    Ustawienia domyślne są na WiFi,
    ale zapewne któryś z programów
    łączy mi się poprzez sieć GSM, tylko
    nie wiem, który.

    Zjada mi 25gr co ~5min :-(

    Ktoś podpowie, co zmienić, aby
    w/w programy nie łączyły się bez mojej wiedzy
    z internetem.

    Dzięki z góry za pomoc.
    pbjs

  • 2. Data: 2009-05-22 09:53:29
    Temat: Re: Nokia E51 - zjada mi środki na koncie!!
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "pbjs" <p...@w...pl> napisał

    > Ktoś podpowie, co zmienić, aby
    > w/w programy nie łączyły się bez mojej wiedzy
    > z internetem.

    Dlaczego zakładasz, że to właśnie te programy się łączą bez twojej wiedzy?
    Sprawdź w TASKu co chodzi w tle i wymaga połączeń z siecią. Może jakieś
    uaktualnienia innych poinstalowanych programów nawiązują połączenie.

  • 3. Data: 2009-05-22 11:17:22
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    tomaa33 pisze:
> [...]
    > jakieś uaktualnienia innych poinstalowanych programów nawiązują połączenie.

    A gdzie jest ten TASK, żeby sprawdzić, co w tle jest uruchomione?

    pbjs

  • 4. Data: 2009-05-22 11:39:46
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    pbjs pisze:
    > A gdzie jest ten TASK, żeby sprawdzić, co w tle jest uruchomione?

    Nie mam tej Nokii, ale zgaduję, że chodzi o TASK-listę czyli po prostu
    menadżer zadań;)
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 5. Data: 2009-05-22 11:54:03
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    pbjs pisze:

    > A gdzie jest ten TASK, żeby sprawdzić, co w tle jest uruchomione?

    Zainstaluj Jbak TaskMan a będziesz wiedzieć wszystko, polecam bo to
    jeden z nielicznych programów bez których żyć się nie da.

    http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=3777

    --
    pzdr, Piotr M

  • 6. Data: 2009-05-22 11:58:41
    Od: AL <a...@s...tam>

    pbjs pisze:

    > A gdzie jest ten TASK, żeby sprawdzić, co w tle jest uruchomione?

    nacisnij dlugo klawisz "z domkiem"

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2009-05-22 12:10:33
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    pbjs pisze:
> [...]
    >
    > Zjada mi 25gr co ~5min :-(
    >
    > Ktoś podpowie, co zmienić, aby
    > w/w programy nie łączyły się bez mojej wiedzy

    albo jakis klient pocztowy albo komunikator. malo co sie samo
    aktualizuje bez wiedzy czy zgody usera.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 8. Data: 2009-05-22 12:43:26
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    AL pisze:
    > nacisnij dlugo klawisz "z domkiem"

    Tak mi mów ;-)

    Mam na liście Mapy Google!
    Jak się tego pozbyć?

    Wiem, zawsze mogę odinstalować program,
    ale chyba nie w tym rzecz. Mapy się
    od czasu do czasu przydają.

    pbjs

  • 9. Data: 2009-05-22 12:45:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 22 May 2009 14:43:26 +0200, pbjs napisał(a):

    > Mam na liście Mapy Google!
    > Jak się tego pozbyć?

    Z niejasnych przyczyn program jest cały czas włączony. Trzeba go wyłączyć.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 10. Data: 2009-05-22 13:08:46
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Olgierd pisze:

    > Z niejasnych przyczyn program jest cały czas włączony. Trzeba go wyłączyć.

    Ale jak to zrobić?

    pbjs