  • 1. Data: 2012-11-29 19:13:04
    Temat: [LOT] WinUSB, a właściwie po prośbie
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu może zgrał i dysponuje wcześniejszą wersją strony:
    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/hard
    ware/ff540283(v=vs.85).aspx
    pracowałem nad nią jakiś czas, dotyczyła windows 7 i wcześniejszych, a teraz
    zmienili ją wycinając obszerne fragmenty i umieszczając to co w linku wyżej
    dotyczące tylko Windows 8...
    ma Ktoś/wie jak zdobyć wcześniejszą wersję? tą dotyczącą Win 2k, XP, Vista i
    7?

  • 2. Data: 2012-11-29 19:15:29
    Temat: Re: [LOT] WinUSB, a właściwie po prośbie
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie mam miejsca na dysku na msdn, więc jakby Ktos miał i mógł podesłać - to
    z góry dzięki, q...@g...pl