  • 61. Data: 2014-12-02 12:56:54
    Temat: Re: LTE Solorza
    Od: masti <g...@t...hell>

    Michal Tyrala wrote:

    > No tu trochę się zagalopowałeś. Pracowałeś kiedyś terminalowo na 2G?

    to nie jest tematem. tematem jest związek pinga z transferem

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2014-12-02 12:59:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-02 12:56, masti pisze:

    > to nie jest tematem. tematem jest związek pinga z transferem

    Nie taki jest temat.

    --
    Liwiusz

  • 63. Data: 2014-12-02 13:02:30
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > No tu trochę się zagalopowałeś. Pracowałeś kiedyś terminalowo na 2G?

    :-) zagalopował sie... Kiedyś w Meksyku kupiłem sobie lokalnego SIMa do
    polskiej Nokii i nie chciała się zalogować do sieci 3G (nie wiem z jakiego
    powodu... cos nie tak było z tym XpressMusic) i doświadczyłem co to znaczy
    internet EDGE/2G... Nie polecam :-) Emaila nie dało się sensownie odczytać
    z serwera...

  • 64. Data: 2014-12-02 13:37:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Nie taki jest temat.

    to może doczytaj na co odpowiadasz.
    EOT

  • 65. Data: 2014-12-02 13:42:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-02 13:37, masti pisze:

    > to może doczytaj na co odpowiadasz.
    > EOT

    Nie ma to jak pokazać nieumiejętność czytania, potem zarzucić ją drugiej
    stronie i wycofać się rakiem EOTem ;)

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2014-12-02 15:52:56
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 30 Nov 2014 21:06:48 +0000 (UTC), masti wrote:

    > ping nic nie zmienia. to jest UDP a TCP

    Ping to jest ICMP Echo Req/Reply, jak juz.

    > Możesz mieć superping i gówniany transfer

    O, tutaj się zaczal watek ping vs transfer. Pytanie z czym dyskutujesz.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 67. Data: 2014-12-02 16:12:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" m5k9ol$v4l$...@d...me

> [...]
    > internet EDGE/2G... Nie polecam :-) Emaila nie dało się sensownie odczytać

    A ja sobie chwaliłem 2G w Gołdapi. Z 1 GB niestety w niecały miesiąc
    wykorzystałem tylko około 150 MB. Szkoda forsy! Mogłem wziąć 300 MB,
    zamiast 1 GB. Pogoda, AGPS, jakieś informacje gazetowe, grupy, m@ile...

    2G było od Plusa, ale ja byłem klientem Play.
    1 GB na miesiąc (net w abonamencie; rozmowy w pripejdzie) pożarł 9 plnów.
    [chlip, chlip] Roaming międzynarodowy za 5 paczek (liczących w sumie
    kilkadziesiąt kB) zżarł 9 plnów dziewiczych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 68. Data: 2014-12-02 16:18:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" m5kc4c$d9e$...@n...news.atman.pl

    masti>> to może doczytaj na co odpowiadasz.

    > Nie ma to jak pokazać nieumiejętność czytania, potem zarzucić ją drugiej
    > stronie i wycofać się rakiem EOTem ;)

    IMO masti pisze pod natchnieniem -- może nawet nieświadomie.
    Może jest w jakimś letargu, może pod narkozą, może hipnoza
    na niego jakoś skutecznie wpływa...

    Masti ukazuje mi ,,myślenie'' ,,pewnej osoby'' z państwowej instytucji. :)
    Ta osoba jest kluczem -- poza mną nikt nie zrozumie, o czym pisze masti,
    bo ten klucz jest w moim ,,posiadaniu''? Nie -- ja wiem, że to ten klucz. ;)

    -=-

    Są też przypadki inne... Bywa, że ktoś nie myśli, ale pisze lub
    mówi. Rzuca nośną, ale zapomina o informacji. To, co inni uznają
    za modulację fali nośnej -- jest tylko trzaskami i szumem... ;)
    Ale jak ktoś ma dobrą wolę -- to zawsze zobaczy coś ciekawego,
    nawet tam, gdzie nie ma niczego ciekawego.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 69. Data: 2014-12-02 16:27:19
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

    > Nie wiem od czego to może zależeć, ale u mnie to chodzi z porównywalną
    > prędkością do NEOSTRAD-y

    Nie bój nic, jak na razie widać korzystasz z mało obciążonych
    przekaźników, Wcześniej czy później dołączysz do reszty...