  • 1. Data: 2014-11-24 22:05:42
    Temat: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    Bo Android jest przymulaczem. Strasznym. To nie jest software na
    komórki. Jedynie na wypaśne komórki z szybkim wielordzeniowym procesorem
    i duzo duzo pamięci. Wtedy śmiga. Czyli komórka dobrześmigająca z
    Andkiem to ponad 2 kafle. Sorrry, ale żeby płynnie odpalić fejsika,
    rozmawiac i esemesować na 5 calach nie dam 2 kafli.

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 2. Data: 2014-11-24 22:09:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    mr misio de grizzly wrote:

> [...]
    > Andkiem to ponad 2 kafle. Sorrry, ale żeby płynnie odpalić fejsika,
    > rozmawiac i esemesować na 5 calach nie dam 2 kafli.

    nie wiem jaką krzywdę zrobiłeś swojemu telefonowi, że tak nie chce z
    Tobą współpracować.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-11-24 22:22:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 24 Nov 2014 22:05:42 +0100, mr misio de grizzly
    <m...@t...com> wrote:
> [...]
    procesorem
    > i duzo duzo pamięci. Wtedy śmiga. Czyli komórka dobrześmigająca z

    Przesadzasz, mam 3 letni tel z 1G ram i żadnego zamulania nie
    odczuwam.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2014-11-24 22:32:57
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 24.11.2014 o 22:22, Marek pisze:
    > procesorem
    >
    > Przesadzasz, mam 3 letni tel z 1G ram i żadnego zamulania nie odczuwam.

    Przywykles ;P

  • 5. Data: 2014-11-24 22:33:23
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 24.11.2014 o 22:09, masti pisze:

    > nie wiem jaką krzywdę zrobiłeś swojemu telefonowi, że tak nie chce z
    > Tobą współpracować.

    Nie wydałęm 2 tysi.

  • 6. Data: 2014-11-24 22:48:43
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    mr misio de grizzly <m...@t...com> wrote:

    > Nie wydałęm 2 tysi.

    A co to za smartfon jest w Twoim posiadaniu?