  • 51. Data: 2006-08-16 17:32:32
    Temat: Re: AC-X
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <4...@W...repcio.net.na.newsach> Przemysław Gubernat

    Dopierała napisał(a):

    > [..]
    >>

    > W moim przypadku bardziej opłacalny jest mimo wszystko PL-IX, płacę za
    > ruch do wawy (lokalny w cenie utrzymania portu), a i tak mimo wszystko
    > ruch na PL-IXie mam wyższy niż na AC-X, mimo tego że jest 1/3 prefixów
    > AC-X'a.
    moglbys zdradzic "co wiecej" idzie na pl-ixa niż na ac-xa? :)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/

  • 52. Data: 2006-08-18 16:26:07
    Od: Tomasz Paszkowski <t...@o...pl>

    napisał(a):

> [...]
    > ruch do wawy (lokalny w cenie utrzymania portu), a i tak mimo wszystko
    > ruch na PL-IXie mam wyższy niż na AC-X, mimo tego że jest 1/3 prefixów

    bo pewnie masz wyższego pref-a na PL-IX-a i rozgłaszasz tam
    trasy more specific ;) Spróbuj puścić 1:1 i zobacz jaki będzie efekt.

    --
    Asterisk + SS7 - instalacja i konfiguracja

  • 53. Data: 2006-08-22 13:37:25
    Temat: Re: Łącza z SUPERHOST.PL ?
    Od: Józef Brodziński <s...@g...pl>

    Strona z szablonów :) dużo się nie namęczyli :)

    Pozdrawiam
    Józef Brodziński

    Olszewski Konrad [Etop] napisał(a):
    > Na czym to polega?
    >
    > Na tym ze chlopaki kupili sporo lacz i oferuja ze sie podziela jak sie do
    > nich dociagniesz :D
    > Oferuja dokladnie tam gdzie jest Futuro, co o czyms swiadczy.....
    > Tak czy siak maja ladna strone a ten post daje im spora reklame
    >

    > Użytkownik "Markos" <v...@t...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

  • 54. Data: 2006-08-23 14:28:40
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

> [...]
    >
    > bo pewnie masz wyższego pref-a na PL-IX-a i rozgłaszasz tam
    > trasy more specific ;) Spróbuj puścić 1:1 i zobacz jaki będzie efekt.

    hmm.. zrekonfigurowałem i teraz nie ma more specific routes.

  • 55. Data: 2006-08-23 14:47:40
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał(a):
    [..]
    > moglbys zdradzic "co wiecej" idzie na pl-ixa niż na ac-xa? :)

    AS'y:
    Agora
    UPC
    O2
    ICM-PL
    Toya
    VectraNET
    Telenergo
    na ac-x'ie idzie głównie Onet, Aster, Internetia, QNX-net, Interia.

    A po rekonfiguracji dalej więcej idzie po PL-IX'ie (z/do mojej sieci)