  • 1. Data: 2010-01-25 20:47:11
    Temat: Laguna II - 1,8 benzyna
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Wciaz szukam autka bo jeszcze nic nie kupilem.
    ostatnio znajomy znalazl Lagune II w benzynie 1,8

    w srode jade ogladac

    co powinienem wiedziec na temat tego auta
    silnik
    karosieria
    elektryka itp

    co pada, moze pasc, o co pytac

    i czy warto
    rok 2002
    dzieki

  • 2. Data: 2010-01-25 20:52:16
    Temat: Re: Laguna II - 1,8 benzyna
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ostatnio znajomy znalazl Lagune II w benzynie 1,8
    > i czy warto

    no nie wiem, jakiś tam ranking ostatnio awaryjności widziałem i była ona na
    1 miejscu

    Meganką I jeździłem, Laguna I też fajne auto ale L2 czy M2 bym sie nie
    odwazył, już wolę po stokroć moja Alfę 156

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2010-01-25 21:09:59
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Lagune II w benzynie

    Uuu, to bedzie smierdzieeeec. No i dosc latwopalne. Moze poszukaj czystego?

  • 4. Data: 2010-01-25 22:50:05
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>

> [...]
    > ostatnio znajomy znalazl Lagune II w benzynie 1,8
    >
    > w srode jade ogladac
    >
    > co powinienem wiedziec na temat tego auta

    Mam 1.8 Grandtour, właśnie 2002.
    Im lepiej wyposazona wersja tym wiecej, generalnie elektryka. Silnik jest
    super. Jak suchy i nie zajezdzony to o nim zapominasz. Wiec sprawdz:
    - poziomowanie xenonow (jak ma)
    - czujniki cisnienia kol czy nie wylaczone
    - krancowi drzwi (ponoc mozna uszkodzenie obejsc wymieniajac zarowke na
    Leda, nie wiem, nie testowalem)
    -regulacje foteli (czy nie pozrywane linki w fotelach)
    -czy zapala impulsowo (czy trzeba trzymac "Start' czy wciskasz i sama
    zapala)
    Jak znajdziesz zadbane auto nie walone i nie kombinowane to jest super,
    ekstra wygodne za naprawde mala kase, bo wszyscy sie boja i warta grosze. Ja
    jestem super zadowolony, ale naprawde fartem troche dobrze trafilem,
    mieszcze sie ze spalaniem w 10 litrach srednio nawet zima przy takiej loszce
    to niezly wynik, choc przyznam ze jezdze mocno rozsadnie i plynnie.
    Jak nie masz 100% pewnosci ze jest ok to olej temat, bo bedziesz
    kolejnym zrozpaczonym.

  • 5. Data: 2010-01-26 13:27:30
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    no wlasnie chcialem zapytac o spalanie

    miasto
    trasa
    mieszane

    dzieki

  • 6. Data: 2010-01-26 13:53:01
    Od: BearBag <c...@g...com>

    ogolnie to spalanie okolo 7,5 na trasie, do 12 w miescie (tak pokazuje
    komputer).
    Oczywiscie padająca elektronka w tych autach to juz legenda, wiele z
    tego to prawda. Ale jak masz szczescie to nic nie padnie.
    Poza tym pada to samo co we wszystkich autach.
    Ogolnie cena rynkowa tego auta jest bardzo niska w stosunku do
    wyposazenia i komfortu jazdy, wszystko przez to że ma zlą sławe
    awaryjnosci.

  • 7. Data: 2010-01-26 18:04:49
    Od: "krzymek" <k...@t...pl>

    > - krancowi drzwi (ponoc mozna uszkodzenie obejsc wymieniajac zarowke na
    > Leda, nie wiem, nie testowalem)

    Ja testowałem, działa.

    > Jak nie masz 100% pewnosci ze jest ok to olej temat, bo bedziesz
    > kolejnym zrozpaczonym.

    I tu tym bardziej polecam przedmówcę. Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia
    to odpuść.
    --
    ---==[ krzymek ]==---
    Laguna II '03 1.9dCi F9Q750 Turbo#2