  • 1. Data: 2010-01-25 19:45:14
    Temat: Pozdr [DC] Renault Master na lawecie
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Pozdrawiam kierownika pomarańczowego Renault Master, obtrąbionego
    dzisiaj przeze mnie podczas jazdy na lawecie od serwisu Renault na
    zachód Alejami. Współczuję tej lawety...
    pwz

  • 2. Data: 2010-01-25 20:07:27
    Temat: Re: Pozdr [DC] Renault Master na lawecie
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Jan 2010 19:45:14 +0100, pwz <p...@o...eu> wrote:

    >Pozdrawiam kierownika pomarańczowego Renault Master, obtrąbionego
    >dzisiaj przeze mnie podczas jazdy na lawecie od serwisu Renault na
    >zachód Alejami. Współczuję tej lawety...
    >pwz

    To byłem ja. Auto zabierałem z ASO w Al. Jerozolimskich i wiozłem do
    serwisu w Raszynie. Padła pompa wody, płyn chłodzący wywaliło na
    zewnątrz i auto, hop, na lawetkę. A że akurat za 3 tys. miałem
    wymieniać rozrząd, to wszystko zrobie za jednym zamachem. Niestety,
    cena ASO jest nie do przyjęcia :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2010-01-25 20:41:45
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-01-25 20:07, jerzu pisze:
> [...]
    > zewnątrz i auto, hop, na lawetkę. A że akurat za 3 tys. miałem
    > wymieniać rozrząd, to wszystko zrobie za jednym zamachem. Niestety,

    Aaaa, no właśnie tak się zastanawiałem, dlaczego auto odjeżdża spod ASO
    na lawecie... Logika wskazywała by na odwrotny kierunek, tzn. lawetą do
    ASO. Ale w naszych warunkach nic już nie dziwi...
    pwz

  • 4. Data: 2010-01-25 21:24:24
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Jan 2010 20:41:45 +0100, pwz <p...@o...eu> wrote:

    >Aaaa, no właśnie tak się zastanawiałem, dlaczego auto odjeżdża spod ASO
    >na lawecie... Logika wskazywała by na odwrotny kierunek, tzn. lawetą do
    >ASO. Ale w naszych warunkach nic już nie dziwi...

    No, nie dziwi, to fakt. Nie dość że cena w ASO nie do przyjęcia to
    jeszcze termin nie za dobry. W ASO za auto by się wzieli dopiero w
    środę rano. A tak to na środę rano auto będę miał najpóźniej gotowe.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2010-01-25 23:21:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    jerzu wrote:

    > To byłem ja. Auto zabierałem z ASO w Al. Jerozolimskich i wiozłem do
    > serwisu w Raszynie. Padła pompa wody, płyn chłodzący wywaliło na
    > zewnątrz i auto, hop, na lawetkę.

    Samo wskoczyło?

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-01-25 23:29:28
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 25 Jan 2010 23:21:40 +0100, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Samo wskoczyło?

    Oczywiście.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2010-01-26 00:02:10
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    jerzu pisze:

    > Oczywiście.

    W końcu to Żaba. Wiele nie trzeba, wystarczy postraszyć Boćkiem. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 8. Data: 2010-01-26 08:38:04
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 20:07:27 +0100, jerzu napisał(a):

    > To byłem ja.

    Chyba nie mamy na pms`ie żadnego innego, czynnego użytkownika Mastera z
    naklejką grupową :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 9. Data: 2010-01-26 18:06:09
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Seba wrote:

    > Chyba nie mamy na pms`ie żadnego innego, czynnego użytkownika Mastera
    > z naklejką grupową :)

    Otóż mamy ;)

    --
    Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]
    priv: Nissan 100NX 2.0 '95

  • 10. Data: 2010-01-28 13:20:40
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 18:06:09 +0100, Staszek Sosenko napisał(a):

    > Otóż mamy ;)

    Ooo, to zwracam honor :)

    --
    Pozdrawiam,