  • 1. Data: 2010-09-15 17:23:46
    Temat: Laguna II 2007 1.9 DCI komunikat ANTIPOLLUTION A CONTROLER pomocy !!!
    Od: Roberto <f...@u...pl>

    Witam

    dziś moja laguna 1.9 DCI 130 km 2007 rok wyświetliła komunikat jak w
    temacie "ANTIPOLLUTION A CONTROLER" dodatkowo zapalił się service i
    ikonka silnika.

    czy ktoś mógłby wyjaśnić co oznacza ten komunikat ? co sprawdzić?

    Bardzo dziękuje za każdą wskazówkę.

    Pozdrawiam
    Robert
    Robert

  • 2. Data: 2010-09-15 17:29:51
    Od: AL <a...@s...tam>

    Roberto pisze:
> [...]
    > ikonka silnika.
    >
    > czy ktoś mógłby wyjaśnić co oznacza ten komunikat ? co sprawdzić?

    filtr FAP (czy jak to sie w renault nazywa)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-09-15 17:33:02
    Od: Roberto <f...@u...pl>

    > filtr FAP (czy jak to sie w renault nazywa)

    ale co z tym filtrem ?

    Robert

  • 4. Data: 2010-09-15 18:04:45
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-15 17:33, Roberto pisze:

    > ale co z tym filtrem ?

    Przegoń auto po trasie, dobrze je wygrzej, nie żałuj. Odłącz aku na
    kilkanaście minut i powinno wrócić do normy. W serwisie skasują z ciebie
    miliony, za wymianę tego filtra, który zwyczajnie się zasyfia jak
    jeździsz na małych odcinkach delikatnie traktując auto.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 5. Data: 2010-09-15 18:06:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 18:04:45 +0200, Lewis napisał(a):

    > Przegoń auto po trasie, dobrze je wygrzej, nie żałuj. Odłącz aku na
    > kilkanaście minut i powinno wrócić do normy.

    No chyba, że akurat skończył się eolys, to nie wróci.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-09-15 18:11:07
    Od: Roberto <f...@u...pl>

    W dniu 2010-09-15 18:06, Waldek Godel pisze:

    > No chyba, że akurat skończył się eolys, to nie wróci.

    Waldek Laguna ma płyn eloys? to nie Peugeot :(

    Robert

  • 7. Data: 2010-09-15 18:22:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > No chyba, że akurat skończył się eolys, to nie wróci.

    A w którym Renault jest taki FAP, który wymaga do pracy eolys?

  • 8. Data: 2010-09-15 18:23:59
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Waldek Laguna ma płyn eloys? to nie Peugeot :(

    A 1.9dCi ma FAP???

  • 9. Data: 2010-09-15 18:29:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-15 18:23, PaweL pisze:

    > A 1.9dCi ma FAP???

    Jak najbardziej mieć może.

  • 10. Data: 2010-09-15 20:19:49
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Użytkownik "Roberto" <f...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > silnika.
    >
    > czy ktoś mógłby wyjaśnić co oznacza ten komunikat ? co sprawdzić?

    Przegoń ją na trasie przez 15 min. Najlepiej jadąc na trójce z predkością
    80 - 90 km/h
    Daj znać czy pomogło.

    Pzdr
    TG