  • 1. Data: 2010-09-15 11:27:24
    Temat: altea - nadmuch
    Od: ichtioman <r...@p...fm>

    Nadmuch działa tylko gdy przełącznik ustawiony jest na 4 pozycji (z
    prawidłową siłą tj. bardzo mocno). Czy ktoś się może orientuje jaka
    może być przyczyna?

  • 2. Data: 2010-09-15 11:44:05
    Temat: Re: altea - nadmuch
    Od: grzech <z...@g...com>

    On 15 Wrz, 11:27, ichtioman <r...@p...fm> wrote:
    > Nadmuch działa tylko gdy przełącznik ustawiony jest na 4 pozycji (z
    > prawidłową siłą tj. bardzo mocno). Czy ktoś się może orientuje jaka
    > może być przyczyna?

    rezystor termiczny w regulatorze.
    ASO będzie chciało wymienić cały regulator, a koszt opornika to coś
    koło 2pln + złota rączka która to wymieni :)

    grzech

  • 3. Data: 2010-09-15 15:32:01
    Od: ichtioman <r...@p...fm>

    > rezystor termiczny w regulatorze.
    > ASO będzie chciało wymienić cały regulator, a koszt opornika to coś
    > koło 2pln + złota rączka która to wymieni :)

    a wiesz może gdzie go szukać , lutownice mam, opornik pewnie też
    gdzieś dostanę więc może sprubuję zanim dam się złupić w ASO :)

  • 4. Data: 2010-09-15 16:06:33
    Od: ichtioman <r...@p...fm>

    On 15 Wrz, 15:32, ichtioman <r...@p...fm> wrote:

    > a wiesz może gdzie go szukać , lutownice mam, opornik pewnie też
    > gdzieś dostanę więc może sprubuję zanim dam się złupić w ASO :)

    no i jeszcze pytanko o parametry, tzn ile A i na jaką temp.
    jeżeli ktoś wie to będę wdzięczny za podpowiedź

    Altea 95r, 1,9tdi z klimatyzacją półautomatyczną (o ile to ma jakieś
    znaczenie)

  • 5. Data: 2010-09-15 16:48:16
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-15 16:06, ichtioman pisze:

    > Altea 95r,

    To samochód czy wehikuł czasu?

  • 6. Data: 2010-09-15 19:52:39
    Od: ichtioman <r...@p...fm>

    On 15 Wrz, 16:48, Grejon <g...@g...pl> wrote:

    > To samochód czy wehikuł czasu?

    05 miało być, te dekady tak szybko lecą :)

  • 7. Data: 2010-09-16 10:51:21
    Od: grzech <z...@g...com>

    > a wiesz może gdzie go szukać , lutownice mam, opornik pewnie też
    > gdzieś dostanę więc może sprubuję zanim dam się złupić w ASO :)

    różnie w różnych autach. Ja miałem w podszybiu obok silnika nadmuchu
    od strony pasażera.
    Taka niewielka puszka. Musisz luknąć w jakiś manual.
    Termika się raczej nie lutuje bo by się pewnie odlutował;) Jest na
    zaciskach.
    Odginasz, wyciągasz, wtykasz nowy i zaciskasz. Ja w oryginale miałem
    na 100oC a kupiłem
    na 130oC i działa chyba do dziś.

  • 8. Data: 2010-09-17 19:35:35
    Od: ichtioman <c...@g...com>