  • 1. Data: 2010-09-15 18:57:32
    Temat: Tombakowi oszusci - Imielin, Chelm
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Uwaga, uwaga

    Widzialem w dniu dzisiejszym, w okolicach godziny 17oo zielone BMW na
    niemieckich rejestracji. Kierowca rozpaczliwe wolal o pomoc, wiec co mi
    tam, jak czlowiek w potrzebie to pomoge.

    No i lament lamana niemczyzno-polsko-angieszczyna ze braklo paliwa.
    Kierowca BMW byl Rom. No to wyczuwszy podstep odpowiadam ze zapraszam do
    auta i podwioze bo niedaleko jest stacja. On na to, ze karta mu sie
    zepsula i nie ma jak wyplacic pieniedzy i w zamian za kase oferuje
    sygnety, swiezo zdjete z reki za 300 plnow :) kazdy.

    Zaproponowalem 10zl za sztuke i Romowi juz bylo w niesmak. No to uderza
    dalej proponujac wymiane za telefon komorkowy. Wymienilem 10zl za jeden
    - ot tak na pamiatke - i nastpenie poinformowalem odpowiednie sluzby,
    ciekawe czy ich zlapali.

    Jezdze codziennie ta trasa, tak wiece sezon polowan na tombakowych
    oszustow czas zaczac :)

    w przypadku podobnego spotkania, zastanowcie sie kilka razy zanim
    oddacie im cokolwiek

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-15 19:15:53
    Temat: Re: Tombakowi oszusci - Imielin, Chelm
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > w przypadku podobnego spotkania, zastanowcie sie kilka razy zanim oddacie
    > im cokolwiek

    Ciesz się że uszedłeś z życiem ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-09-15 19:38:40
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 18:57:32 +0200, lukasz napisał(a):

    > Jezdze codziennie ta trasa, tak wiece sezon polowan na tombakowych
    > oszustow czas zaczac :)

    Ja to się dziwię że się zatrzymałeś, twoje życie twoja wola.
    Tak jak jeden już odpisał, ciesz się że mogłeś jeszcze coś napisać na
    grupie.

    Ciekawe czy są jeszcze jacyś ludzie którzy się na takie numery nabierają.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 4. Data: 2010-09-15 19:57:27
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    huri_khan pisze:

> [...]
    > grupie.
    >
    > Ciekawe czy są jeszcze jacyś ludzie którzy się na takie numery nabierają.

    wpisz w google tombak + auto, samochod itp to zobaczysz swierze dyskusje
    z "licytacja" kto dal wiecej;

    btw: zatrzymujac sie nie widzialem narodowosci/pochodzenia kierowcy, a
    rozmawiajac z nim caly czas mialem wbity 1szy bieg, wiec szansa na
    ucieczka jakas tam byla ;)

  • 5. Data: 2010-09-15 19:59:45
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    lukasz pisze:
    > Widzialem w dniu dzisiejszym, w okolicach godziny 17oo zielone BMW na
    > niemieckich rejestracji. Kierowca rozpaczliwe wolal o pomoc, wiec co mi
    > tam, jak czlowiek w potrzebie to pomoge.

    Chyba upodobali sobie region. Parę tygodni temu ta sama sytuacja
    pomiędzy Kobiórem a Piaskiem. Z tym, że nie BMW a granatowy W210 i
    "rumun" w garniaku włażący na pas w samobójczym stylu.

    --
    kamil d

  • 6. Data: 2010-09-15 20:50:06
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    no prosze... kiedys tez jeden chcial mnie zatrzymac - podobna sytuacja.
    prosba o pomoc bo to tamto itd
    zawialo kitem wiec powiedzialem nie i pojechalem (tez od razu wyskakiwal z
    blyskotkami).

    nie wpadlem na to ze to tombak:) po prostu mi to smierdzialo ale myslalem ze
    blyskotki prawdziwe;P

    z 5-7 lat temu okolice konstancina-jeziornej
    romowie
    sir

  • 7. Data: 2010-09-15 21:00:05
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-09-15 19:59, kamil d wrote:
    > Chyba upodobali sobie region.

    Zaskakująco dużo kręci się zdezelowanymi samochodami sprzedając
    "fotoaparaty" na parkingach w południowej częsci GOPu i czasem na
    okolicznych drogach. Numery jednak łatwo rozpoznawalne, bo to
    najczęsciej Słowacy w rozpadających się golfach.

  • 8. Data: 2010-09-15 21:13:51
    Od: Seba <s...@g...pl>

> [...]

    > niemieckich rejestracji. Kierowca rozpaczliwe wolal o pomoc, wiec co mi
    > tam, jak czlowiek w potrzebie to pomoge.

    Na A4 na odcinku Katowice - Opole widziałem ich co weekend.
    Jeżdziłem z WRC do Sosnowca i z powrotem co weekend przez pół roku i
    ciemne BMW na niemieckich numerach rejestracyjnych z rozpaczliwie
    machającym kierowcą widziałem tam co tydzień. Też się zastanawiałem, czy
    koś się nabierze na te ich tandetne zagrywki.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 9. Data: 2010-09-15 21:45:49
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-09-15 21:13, Seba pisze:
> [...]
    > machającym kierowcą widziałem tam co tydzień. Też się zastanawiałem, czy
    > koś się nabierze na te ich tandetne zagrywki.

    Kiedyś - okolice '99 roku - spotkałem "włochów" w takiej samej
    sytuacji... Nieee, tombaku nie kupiłem... :)

    A gdyby nikt się nie nabierał to by nie stali...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 10. Data: 2010-09-15 23:38:47
    Od: "XY" <p...@p...onet.pl>

    Jakies dwa tygodnie temu zjazd od Tych\Tychow murckowska w kierunku ronda w
    Katowicach - na srodku slimaka. Wejscie faktycznie sniadego pana prawie jak
    samobojstwo, ale garnitur , sniada skora, fiat bravo na wloskich blachach,
    prawie by sie udalo pierwsze skojarzenia wlosi ( w domysle majacy cos
    wspolnego z Fiatem w Tychach), ale te wejscie mi pod auto i gestykulacja
    zarowno samobojcy jak i tego przy samochodzie... wskazywalo od razu ze cos
    nie tak :):):):)

    --
    PZKCE