  • 11. Data: 2010-07-11 18:19:15
    Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c399660$0$17082$65785112@news.neostrada.pl kugel
    <s...@s...pl> pisze:

    > Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
    > supersamochodów?
    A kogo to obchodzi?
    Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak zapewnić sobie
    dach nad głową, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o idiotyzmach.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2010-07-11 19:29:24
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "kugel" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Tak się czasami zastanawiam , czemu na naszych ulicach widać tak mało
    > supersamochodów? I owszem , drogich aut jeździ dużo (np. Bemntleye) i to
    > czasem droższych niż kilkuletnie Ferrari lub Lamborghini , a z super
    > sportowych aut to w zasadzie trafiają się głównie Porsche. Czemu tak jest?
    > Czy te super są tak niewygodne , czy też upierdliwe w obsłudze?

    Brak sensownych serwisów, brak możliwości normalnej jazdy tym po naszych
    drogach (miałem kiedyś obniżonego SL500, nie dało się tym przejechać np.
    dużej części progów zwalniających), za to alternatywne samochody typu Audi
    RS6, BMW M3, pozwalają na zakosztowanie osiągów niedostępnych przeciętnemu
    śmiertelnikowi bez obawy o urwanie połowy podwozia o garb na jezdni.

    Jurand.

  • 13. Data: 2010-07-11 19:30:00
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > Mógłbyś sobie proszę posprzątać w komputerze, żebyś nie śmiecił grupy
    > reklamami?

    sam se posprzataj bo wysylasz dokladnie to samo :-))))

    <LOL>

    5249 (20100703) __________

  • 14. Data: 2010-07-11 19:33:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-11 17:07, Michal wrote:

    > super aut jest sporo...
    > sam wrocek - kilka R8, RS6, Veyron, Galardo, Ferrarke ustrzelic tez
    > mozna...
    > bentlejów jak psów, jakies DB9
    > tylko ze nawet jak ktos czyms takim jezdzi to nie jezdzi na codzien po
    > zakupy do warzywniaka ;)

    Akurat Wroclaw to jest jeszcze dosc przyzwoite miejsce na posiadanie
    takiego wozka. Nie mowie o tych nie wyremontowanych brukowanych
    uliczkach, ale jest i sama A4 jak i rzut kamieniem na niemieckie
    autostrady gdzie mozna dac bez wzglednej krepacji po garach. A juz
    taka stolica to praktycznie odpada. Albo proby koncza sie na garbie
    a potem filarze wiaduktu..

    --

    memento lorem ipsum

  • 15. Data: 2010-07-11 19:41:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 11 Jul 2010 19:30:00 +0200, Michal napisał(a):

    > sam se posprzataj bo wysylasz dokladnie to samo :-))))

    Uważasz, że to jest śmieszne? Niespecjalnie, bardziej szczeniackie.

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    5249 (20100703) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Wciąż śmiecisz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 16. Data: 2010-07-11 20:35:57
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

  • 17. Data: 2010-07-11 20:44:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Katanka pisze:

    > Może dlatego, że te Porsche, których faktycznie tak dużo jeździ, są o
    > wiele tańsze niż te super samochody o których piszesz? Zakładam, że
    > mozna juz kupic jakieś fajne Porsche za około 300 tysięcy. Ile może
    > kosztowac najtańsza Ferrarka?

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C136214
    59

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 18. Data: 2010-07-11 21:03:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i1d2ul$k3q$1@news.onet.pl moje_przedmioty
    <f...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    Żywi.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2010-07-11 21:21:38
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > super aut jest sporo...
    > sam wrocek - kilka R8, RS6, Veyron, Galardo, Ferrarke ustrzelic tez mozna...

    no faktycznie rs6 to taka super fura ;P

    W jeleniej gorze ostatnio na jeleniogorskich tablicach spotkale F430 :D

  • 20. Data: 2010-07-11 21:23:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C136214
    59

    To znajdź jeszcze takie za 50 tys. A używanego Boxstera można kupić
    spokojnie w takiej cenie, czyli za równowartość nowego Logana. Dla laika
    bez różnicy -- to Porsche i to Porsche.