  • 1. Data: 2014-09-23 23:44:37
    Temat: Laptop konwertowalny
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Rozgladam sie za laptopem konwertowalnym czyli takim 2 w 1, laptop plus
    tablet pod Windowsem. Zastosowanie to praca biurowa (tutaj jako laptop),
    przegladanie internetu i odtwarzanie filmow (to raczej jako tablet).
    Moze ktos zglebial temat i moze cos poradzic tudzien odradzic?
    Co sadzicie np. o Asus Transformer?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2014-09-24 08:17:58
    Temat: Re: Laptop konwertowalny
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-23 23:44, Marcin pisze:
> [...]
    > przegladanie internetu i odtwarzanie filmow (to raczej jako tablet).
    > Moze ktos zglebial temat i moze cos poradzic tudzien odradzic?

    Brat niedawno kupił coś takiego na W8.1 i jest mega zadowolony,
    zastosowania jak u ciebie. Wcześniej miał/ma tablet na androidzie ale to
    jednak tylko do zabawy/filmów czy neta. Jeśli chodzi o praca/biuro to
    powinieneś być zadowolony.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2014-09-27 02:20:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Brat niedawno kupił coś takiego na W8.1 i jest mega zadowolony,

    Chodzi o Surface Microsoftu za $1000? :-)

  • 4. Data: 2014-09-28 22:22:16
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Marcin wrote:

> [...]
    > przegladanie internetu i odtwarzanie filmow (to raczej jako tablet).
    > Moze ktos zglebial temat i moze cos poradzic tudzien odradzic?

    Moja teściowa ma ThinkPad tablet 2, na Windows 8.1.
    Ustawiałem jej wszystko, więc trzymałem to urządzenie w rękach dobrych
    parę godzin. Moim zdaniem używanie tableta na Windows 8 bez klawiatury -
    tylko dotyk - jest na dłuższą metę niewygodne. Na Androidzie jest o
    wiele wygodniej (wiadomo - to jest system od początku zaprojektowany z
    myślą tylko o dotyku). Natomiast obejrzenie filmu na yt, spojrzenie na
    mapę, przeglądanie zdjęć, to idzie podobnie, jak na Androidzie.

  • 5. Data: 2014-09-29 08:41:23
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-27 02:20, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Chodzi o Surface Microsoftu za $1000? :-)

    Coś takiego (modelu teraz nie powiem bo nie wiem):

    http://allegro.pl/ultrabook-asus-transformer-t100ta-
    z3740-win-office-i4640995611.html

    Jak widać W8.1 na pokładzie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2014-09-30 18:56:56
    Od: amperomierz <v...@p...onet-in-pl>

> [...]
    > przegladanie internetu i odtwarzanie filmow (to raczej jako tablet).
    > Moze ktos zglebial temat i moze cos poradzic tudzien odradzic?

    to moze Lenovo Yoga 2 Pro ?
    Gdyby byla z matowa matryca (wiem wiem), to byl kupil od razu