  • 1. Data: 2010-01-06 17:40:22
    Temat: Laptopy MSI
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    Chcę kupić [nowego] Laptopa, wybrałem sobie firmy MSI, a konkretnie ten
    model
    [www.msi-polska.pl/index.php?func=prodtmpspec&mainca
    t_no=135&cat2_no=680&cat3_no=&prod_no=1848#menu]
    czy ten laptop będzie lepszym wyborem niż Acer lub HP , a może warto
    rozważyć inne propozycje ??.

  • 2. Data: 2010-01-06 20:25:10
    Temat: Re: Laptopy MSI
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 06-01-2010 o 18:40:22 Gupik <brudas25@nie_chce_spamuinteria.pl>
    napisał(a):

    > czy ten laptop będzie lepszym wyborem niż Acer lub HP , a może warto
    > rozważyć inne propozycje ??.

    A co jest lepsze, Ford czy Opel?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-01-07 10:02:49
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Piotr M pisze:
    > A co jest lepsze, Ford czy Opel?

    A które firma to ford, która to opel i która to mercedes?

  • 4. Data: 2010-01-07 12:47:28
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-01-2010 o 11:02:49 PesTYcyD <p...@w...pl> napisał(a):

    > A które firma to ford, która to opel i która to mercedes?

    Ople i Fordy to MSI, Lenovo..
    Mercedesy to Asusy, Delle, Toshiby i HP
    Fiatem jest dla mnie Acer

    Fiata nigdy nie kupię za swoją przeszłość ale ponoć są dobrem :)

    Ale każdy lubi inne samochody..

  • 5. Data: 2010-01-07 18:31:39
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Piotr M pisze:

    > Ople i Fordy to MSI, Lenovo..
    > Mercedesy to Asusy, Delle, Toshiby i HP
    > Fiatem jest dla mnie Acer
    >
    > Fiata nigdy nie kupię za swoją przeszłość ale ponoć są dobrem :)
    >
    > Ale każdy lubi inne samochody..

    Hp akurat odradzam ;) U nich nad wymiar często BGA we wszystkim siada z
    czasem, wczoraj naprawiałem HP P3005n... :)

  • 6. Data: 2010-01-07 21:07:40
    Od: quish <q...@i...pl>

    Gupik pisze:
> [...]
    t_no=135&cat2_no=680&cat3_no=&prod_no=1848#menu]
    > czy ten laptop będzie lepszym wyborem niż Acer lub HP , a może warto
    W ciągu tygodnia przez moje ręce przechodzi 10-15 laptopów różnych firm.
    Mój MSI gx610 działa od 1,5 roku bez problemowo. Tego modelu co podajesz
    w linku to bym unikał ze względu na chipset od sisa. I Acer i HP
    wypadają gorzej jakościowo na tle msi, dołóż jeszcze kiepski serwis
    acera.BTW, o Toshibach wcale nie mam lepszego zdania niż o acerach.
    Pozdr4all

  • 7. Data: 2010-01-08 16:32:07
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a masz jakieś zdanie o laptopach Asus,a , i co w ogóle jest z tym
    chipsetem w tym linkowym MSI ??

  • 8. Data: 2010-01-08 20:58:21
    Od: quish <q...@i...pl>

    Gupik pisze:
    > a masz jakieś zdanie o laptopach Asus,a , i co w ogóle jest z tym
    > chipsetem w tym linkowym MSI ??
    Asusy są jak najbardziej ok,ale licz się z tym, że MSI dokłada sporo
    akcesoriów (choć nie wiem czy w tym segmencie rynku) za tą samą cenę.
    Jeśli bierzesz laptopa na procesorze intela to bierz i z chipsetem
    intela, z amd tak samo. Sis Via i nvidia na rynku chipsetów do laptopów
    to porażka. Co do sisa to na dzień dobry masz jazdę ze sterownikami, a
    już o linuksie na tym można zapomnieć-problemy gwarantowane.
    Pozdr4all

  • 9. Data: 2010-01-09 11:46:50
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    czyli co jest, sterowniki ze strony MSI nie działają czy jak ??

  • 10. Data: 2010-01-09 13:08:29
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Ople i Fordy to MSI, Lenovo..
    > Mercedesy to Asusy, Delle, Toshiby i HP
    > Fiatem jest dla mnie Acer
    >
    > Fiata nigdy nie kupię za swoją przeszłość ale ponoć są dobrem :)

    To tego Mercedesa chyba Daewoo sie dobralo bo takie gowno osatnio robi... ;)

    --
    pozdr