  • 1. Data: 2010-01-05 21:15:48
    Temat: Gwarancja wyciągniętego HDD z laptopa
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Witam.

    Mam pytanko. Czy gwarancja na każde z osobna podzespoły pochodzące z
    laptopa objętego gwarancją, również je obejmuje? Mam na myśli ram, hdd,
    matrycę.
    Dzięki.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-01-05 21:23:34
    Temat: Re: Gwarancja wyciągniętego HDD z laptopa
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr M napisał(a):

    > Mam pytanko. Czy gwarancja na każde z osobna podzespoły pochodzące z
    > laptopa objętego gwarancją, również je obejmuje? Mam na myśli ram, hdd,
    > matrycę.

    Przeczytaj warunki umowy gwarancyjnej. One decyduja.

    j.

  • 3. Data: 2010-01-05 21:35:12
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 05-01-2010 22:23, januszek pisze:

    > Przeczytaj warunki umowy gwarancyjnej. One decyduja.

    A gdzie takowe można znaleźć, jest tylko faktura (Vobis) i nic więcej.

    Czy numery seryjne podzespołów są przypisane do numeru seryjnego laptopa?
    Czy jak to jest rozwiązane? Bo przykładowo można by wsadzić uwalony HDD
    do gwarancyjnego laptopa i by zrobili..

    A jeszcze jedno pytanko. Jest sobie taki 3-miesięczny Asus co całkowicie
    starły mu się numery seryjne i inne jakie tam miał z nalepki pod spodem,
    gdzie można je znaleźć?

  • 4. Data: 2010-01-05 21:45:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr M napisał(a):

    > A gdzie takowe można znaleźć, jest tylko faktura (Vobis) i nic więcej.

    Przychodzi mi do głowy np karta gwarancyjna.

    > Czy numery seryjne podzespołów są przypisane do numeru seryjnego laptopa?
    > Czy jak to jest rozwiązane? Bo przykładowo można by wsadzić uwalony HDD
    > do gwarancyjnego laptopa i by zrobili..

    Pytaj producenta konkretnego laptopa ;)

    > A jeszcze jedno pytanko. Jest sobie taki 3-miesięczny Asus co całkowicie
    > starły mu się numery seryjne i inne jakie tam miał z nalepki pod spodem,
    > gdzie można je znaleźć?

    U wróżki?

    j.

  • 5. Data: 2010-01-05 21:50:27
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > A jeszcze jedno pytanko. Jest sobie taki 3-miesięczny Asus co całkowicie
    > starły mu się numery seryjne i inne jakie tam miał z nalepki pod spodem,
    > gdzie można je znaleźć?

    Na pudełku? Na karcie gwarancyjnej?

    Piotr

  • 6. Data: 2010-01-05 22:02:25
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 05-01-2010 22:50, Uncle Pete pisze:

    > Na pudełku? Na karcie gwarancyjnej?

    Nie ma, nie ma

  • 7. Data: 2010-01-06 09:51:44
    Od: Aru <c...@g...pl>

    Piotr M pisze:
> [...]

    no to jak nie masz gwarancji, nie masz pudełka i nie masz numerów na
    lapku - to w zasadzie nie masz nic ;-)

    W przypadku asusa komponenty mają stickery asusa, ogólnie numery
    komponentów są w bazie

  • 8. Data: 2010-01-06 10:11:20
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    Piotr M pisze:
    > Mam pytanko. Czy gwarancja na każde z osobna podzespoły pochodzące z
    > laptopa objętego gwarancją, również je obejmuje? Mam na myśli ram, hdd,
    > matrycę.

    Możesz "podkręcić jasność"?

    Jeżeli chodzi Ci o to, czy gwarancja na cały komputer obej-
    muje też pojedyncze podzespoły wyjęte z niego, to - najczę-
    ściej - *nie*.

    Tak samo, jeżeli np. na komputer masz dwa lata gwarancji, a
    na dysk producent dawał trzy, to ten dysk zamontowany w goto-
    wym zestawie komputerowym (na przykład w notebooku) ma tylko
    dwa lata gwarancji, bo jest częścią zestawu, a nie podpisywa-
    łeś z producentem dysku odrębnej umowy gwarancyjnej.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 9. Data: 2010-01-06 14:47:24
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.01.05 22:35, Piotr M pisze:

    > A gdzie takowe można znaleźć, jest tylko faktura (Vobis) i nic więcej.
    >[...]
    > A jeszcze jedno pytanko. Jest sobie taki 3-miesięczny Asus co całkowicie

    Idź z tym do Vobisu, jako do sprzedawcy. Najprościej i najłatwiej.
    Sprzedawca może też być gwarantem, ale nie musi. Może też pośredniczyć w
    przekazaniu sprzętu do właściwego gwaranta (Asusa).

    > starły mu się numery seryjne i inne jakie tam miał z nalepki pod spodem,
    > gdzie można je znaleźć?

    Wewnątrz laptopa na pewno też są numery.

    --
    Mar

  • 10. Data: 2010-01-06 16:06:33
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>

    Piotr M pisze:

    > A jeszcze jedno pytanko. Jest sobie taki 3-miesięczny Asus co całkowicie
    > starły mu się numery seryjne i inne jakie tam miał z nalepki pod spodem,
    > gdzie można je znaleźć?

    Przypomniała mi się sprawa, odtwarzaczem mp3 Creative.
    Kolega miał takiego i też mu się starł szybko nr seryjny a następnie
    padł sprzęt. Niestety w karcie gwarancyjnej było napisane że w przypadku
    nie czytelności numeru seryjnego gwarancja jest anulowana.
    Serwis powołał się na ten zapis i sprzętu nie naprawił.

    Możesz liczyć na coś podobnego :(

    Pozdrawiam
    Darek