  • 1. Data: 2011-06-15 11:01:36
    Temat: Latanie po Brnie 2-3 sierpnia
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dostalem info. Ja niestety nie jade ale moze ktos sie wybierze:

    http://4motoracing.pl/track-days-brno-2011-trenuj-z-
    nami/

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2011-06-15 11:06:46
    Temat: Re: Latanie po Brnie 2-3 sierpnia
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 15 Jun 2011 11:01:36 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Dostalem info. Ja niestety nie jade ale moze ktos sie wybierze:
    >
    > http://4motoracing.pl/track-days-brno-2011-trenuj-z-
    nami/

    Wychodzi drozej niz Poznan i jest dalej, poza tym nie oferuja pomiaru
    czasow. No ale mozna by zwiedzic jakis inny obiekt. Ja sie rowniez nie
    moge wybrac. Za to wczoraj zrobilem swoj zyciowy czas w Poznaniu :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2011-06-15 11:09:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-15, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

> [...]
    > czasow. No ale mozna by zwiedzic jakis inny obiekt. Ja sie rowniez nie
    > moge wybrac. Za to wczoraj zrobilem swoj zyciowy czas w Poznaniu :)

    No ale fajnie bylo by polatac po torze w ktorym lataja w GP. Ja moze za
    rok sie wybiore jak juz bedzie cos z R na koncu a nie turystyk ;-)
    Pochwal sie tym czasem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-06-15 11:16:53
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 15 Jun 2011 11:09:06 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > No ale fajnie bylo by polatac po torze w ktorym lataja w GP.

    W przyszlym roku moze juz nie beda latac, bo maja im zabrac GP.

    > Ja moze za
    > rok sie wybiore jak juz bedzie cos z R na koncu a nie turystyk ;-)

    Tez mi chodzi po glowie jakies male R. Ale na razie realizuje projekt
    'Tata'. Wiec jedyne R mam w DT :)

    > Pochwal sie tym czasem.

    Nie ma sie czym chwalic. Wykrecilem 2:07:200, ciesze sie bo jest progres
    od zeszlego roku urwalem juz 10 sekund. Tym razem liczylem na 2:05, ale
    pomimo dwoch dni jazd bylo tylko 6 sesji po 20 minut i bardzo duzy tlok na
    torze.

  • 5. Data: 2011-06-15 11:18:23
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-15 13:09, AZ pisze:

    > No ale fajnie bylo by polatac po torze w ktorym lataja w GP. Ja moze za
    > rok sie wybiore jak juz bedzie cos z R na koncu a nie turystyk ;-)
    > Pochwal sie tym czasem.

    Nie moze byc R na poczatku ? :)
    Jedziesz na Nowodwor rozruszac turystyka ?

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 6. Data: 2011-06-15 11:22:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-15, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > Nie moze byc R na poczatku ? :)
    > Jedziesz na Nowodwor rozruszac turystyka ?

    Nie, bo to bedzie gixxer a nie jakas jamacha. Turystyk jest codziennie
    w ruchu, po jednym Nowodworze w tym roku stwierdzilem iz dalsza jazda
    tam nie ma wiekszego sensu, 2:07 to wszystko co udalo mi sie osiagnac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-06-15 11:24:33
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > tam nie ma wiekszego sensu, 2:07 to wszystko co udalo mi sie osiagnac.

    Popracuj nad pozycja.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2011-06-15 11:26:24
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 15 Jun 2011 11:22:23 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
> [...]

    > w ruchu, po jednym Nowodworze w tym roku stwierdzilem iz dalsza jazda
    > tam nie ma wiekszego sensu, 2:07 to wszystko co udalo mi sie osiagnac.

    Twist of the wrist vol 1 i 2 przeczytales juz? :) Myslisz, ze Rossi by nie
    wykrecil Twoim sprzetem lepszego czasu tam? :)

  • 9. Data: 2011-06-15 11:30:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-15, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Popracuj nad pozycja.

    Pracuje codziennie, grajac w MotoGP czy jadac samochodem wychylam gorna
    czesc tulowia do wewnatrz zakretu. W autobusie i tramwaju sie wstydze
    bo ludzie sie dziwnie patrza.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-06-15 11:33:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-15, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Twist of the wrist vol 1 i 2 przeczytales juz? :) Myslisz, ze Rossi by nie
    > wykrecil Twoim sprzetem lepszego czasu tam? :)

    Jakby popracowac nad zawieszeniem i zalozyc jakies dobre opony to pewnie
    dalo by sie urwac jeszcze 4-5s. Bo w aktualnej sytuacji wychodze z
    zakretow na uslizgu albo z odrywajacym sie przednim kolem i jak narazie
    to jest ograniczeniem, no i ta nieszczesna pozycja.

    --
    Artur
    ZZR 1200