  • 1. Data: 2011-06-14 09:11:01
    Temat: Warszawa promuje motocyklistów
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    http://moto.arbiter.pl/galeria/nie.stoj.w.korkach

    ul. Grzybowska od Towarowej do JP2 została wyłączona z ruchu kołowego dla
    prywatnych samochodów ale.... pojawiło się przyzwolenie dla jednośladów
    czyli również motocykli.

    Biorąc pod uwagę obecny paraliż Woli, przyzwolenie na poruszanie się
    jednośladów daje nam duże fory...

  • 2. Data: 2011-06-14 09:53:09
    Temat: Re: Warszawa promuje motocyklistów
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-14, Arbiter <n...@h...com> wrote:
    > http://moto.arbiter.pl/galeria/nie.stoj.w.korkach
    >
    > ul. Grzybowska od Towarowej do JP2 zosta?a wy??czona z ruchu ko?owego dla
    > prywatnych samochodów ale.... pojawi?o sie przyzwolenie dla jedno?ladów
    > czyli równie? motocykli.
    >
    > Bior?c pod uwage obecny parali? Woli, przyzwolenie na poruszanie sie
    > jedno?ladów daje nam du?e fory...

    To jeszcze niech prawnie zezwola na jazde buspasami i trambuspasami.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-06-14 10:07:50
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > To jeszcze niech prawnie zezwola na jazde buspasami i trambuspasami.

    to prawda, bo skoro złotówy jadą to czemu nie my.

    I tak się człowiek musi przebijac i przebije a tylko ryzyko wzrasta jak nie
    pchamy się buspasem:)

  • 4. Data: 2011-06-14 10:41:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 14 Jun 2011 09:53:09 +0000 osobnik zwany AZ wystukał:

    > To jeszcze niech prawnie zezwola na jazde buspasami i trambuspasami.

    ja tam jeżdżę i jakoś jeszcze nikt się nie czepiał.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 5. Data: 2011-06-14 10:55:37
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-06-14 12:41, masti pisze:

    > ja tam jeżdżę i jakoś jeszcze nikt się nie czepiał.

    Też jeżdżę ale to o niczym nie świadczy. Już nie raz widziałem jak
    zatrzymali moto za jazdę buspasem. Np. jadąc w DC trasą łazienkowską w
    stronę Wisły, tuż przed placem na rozdrożu. Często tam widywałem, tak
    straż jak i policmajstrów.

    pzdr
    Zyga

  • 6. Data: 2011-06-14 11:00:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-14, masti <g...@t...hell> wrote:

    > ja tam jeżdżę i jakoś jeszcze nikt się nie czepiał.

    Ja tez latam, zdarzalo sie przeleciec obok policji i nikt nie
    zatrzymywal, ale widzialem np. na moscie Slasko-Dabrowskim policje i
    sciagali jednoslady jadace trambuspasem, na poboczu stalo chyba z pieciu
    skutersow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-06-14 11:57:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 14 Jun 2011 12:55:37 +0200 osobnik zwany Zyga wystukał:

> [...]
    > zatrzymali moto za jazdę buspasem. Np. jadąc w DC trasą łazienkowską w
    > stronę Wisły, tuż przed placem na rozdrożu. Często tam widywałem, tak

    policaje to rozumiem, ale co ma do tego strasz? Oni to se mogą najwyżej
    popatrzeć.

  • 8. Data: 2011-06-14 11:58:31
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    masti napisał(a):
    > policaje to rozumiem, ale co ma do tego strasz? Oni to se mogą najwyżej
    > popatrzeć.

    e oni juz moga od jakiegos czasu haltowac niestety

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 9. Data: 2011-06-14 12:04:48
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > e oni juz moga od jakiegos czasu haltowac niestety

    No chyba rowerzystow!

    pozdr
    newrom, nas nie doganiat! ;>
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 10. Data: 2011-06-14 12:17:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-14, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > e oni juz moga od jakiegos czasu haltowac niestety

    Moze Ci wystawic reke a Ty mozesz przybic mu piatke, na lizak
    odpowiadasz pozdrowieniem przez srodkowy palec.

    Strasz Miejska moze zatrzymywac tylko przy lamaniu kilku przepisow. Nic
    poza tym.

    --
    Artur
    ZZR 1200