  • 11. Data: 2011-06-15 11:39:27
    Temat: Re: Latanie po Brnie 2-3 sierpnia
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 15 Jun 2011 11:33:53 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    No dobra, ale ksiazki przeczytales? :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 12. Data: 2011-06-15 11:41:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-15, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > No dobra, ale ksiazki przeczytales? :)

    Oczywiscie ze nie. Pozostane jednak przy samouce, takie male
    doswiadczenie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-06-15 11:41:35
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 15 Jun 2011 13:33:53 +0200, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > zakretow na uslizgu albo z odrywajacym sie przednim kolem i jak narazie
    > to jest ograniczeniem, no i ta nieszczesna pozycja.

    A linie masz optymalne zawsze? :-)

    (Napisałbym, żebyś popracował nad pozycją, ale na to już chyba za późno
    :->)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 14. Data: 2011-06-15 11:47:08
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-15 13:22, AZ pisze:

    > Nie, bo to bedzie gixxer a nie jakas jamacha. Turystyk jest codziennie
    > w ruchu, po jednym Nowodworze w tym roku stwierdzilem iz dalsza jazda
    > tam nie ma wiekszego sensu, 2:07 to wszystko co udalo mi sie osiagnac.

    Zawsze przy Twoim uwielbieniu moze tez byc np zx 10r, 6r :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 15. Data: 2011-06-15 14:18:48
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-06-15 13:41, AZ pisze:

    > Oczywiscie ze nie. Pozostane jednak przy samouce, takie male
    > doswiadczenie.

    E tam, poczekaj na wiatr w plecy ;)

    Pzdr
    --