  • 1. Data: 2011-06-14 16:46:08
    Temat: Zapraszaja na jazdę po TORZE LUBLIN 23 czerwca 2011
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    I TURA w godzinach 9.00-14.00
    II TURA w godzinach 14.00-19.00
    Jeśli jeździłeś w I TURZE masz 25% rabatu na jazdę w TURZE II
    Za wjazd płacimy 60-100 zł ,w zależności od ilości motocykli na torze( w
    cenie porady dotyczące techniki i toru jazdy.....dla chętnych )
    Wszystkich z poza Lublina prosimy KONIECZNIE o potwierdzenie obecności i
    ilości motocykli na adres : a...@o...pl

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2011-06-14 18:42:55
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-14 18:46, Tytus z domQ pisze:
> [...]
    > cenie porady dotyczące techniki i toru jazdy.....dla chętnych )
    > Wszystkich z poza Lublina prosimy KONIECZNIE o potwierdzenie obecności i

    Na pewno 23 ?
    na motosekcji wychodzi ze w tym tygodniu sa komercyjne (18-19)
    a 25 szkolenie ...

    Zolty jedzi ponoc - moze bys pecha zwalczyl...? :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2011-06-14 18:53:52
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Norbi"
    Na pewno 23 ? na motosekcji wychodzi ze w tym tygodniu sa komercyjne (18-19)
    a 25 szkolenie ...

    Ja tylko forwarduje - pytac Artura...moze sie z xsiendzem dogadali bo to
    przeciez swieto :)

    *** Zolty jedzi ponoc - moze bys pecha zwalczyl...? :)

    Chetnie ale u Zuranskiego bede ryby lowil...ale na poczatku lipca jade, bo
    sie stesknilem...

    --
    Tytus
    żółta motorynka