  • 1. Data: 2018-05-01 23:48:30
    Temat: Lattice CPLD jako zamiennik za Altera CPLD?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Wygląda na to, że Altera przestaje produkować układy CPLD serii MAX3000A.

    Ktoś z Was orientuje się może czy jest jakiś podobny układ do którego
    dałoby się wcisnąć projekt z Altery?

    Patrzyłem na inne kostki CPLD Altery ale nie mają wejść/wyjść
    kompatybilnych z TTL 5V, tylko 3V3...

    Jak bardzo podobne są kostki Lattice?
    Nigdy z nimi nie miałem do czynienia...

  • 2. Data: 2018-05-02 08:04:44
    Temat: Re: Lattice CPLD jako zamiennik za Altera CPLD?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 May 2018 21:48:30 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
> [...]
    > dałoby się wcisnąć projekt z Altery?
    >
    > Patrzyłem na inne kostki CPLD Altery ale nie mają wejść/wyjść

    A co za projekt - moze prosciej bedzie przejsc na 3v3 ?

    > Jak bardzo podobne są kostki Lattice?
    > Nigdy z nimi nie miałem do czynienia...

    A nie obnizyli napiecia ?

    J.