  • 11. Data: 2007-03-22 09:17:45
    Temat: Re: Le Guern w zarzadzie Netii - szok [długie i nieco OT]
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> napisał w wiadomości
    news:ettgc4$2a7o$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > wątpić, gdyż mielibyście potem problem ze spojrzeniem w lustro.
    > Pan Le Guern i jego drugi francuski kumpel łamiąc prawo najpierw poprzez
    > odmowę dzierżawy linii, a potem przez instalację tłumików doprowadzili
    > wielu ISP do bardzo poważnych problemów. Zakupione tuż przedtem
    > koncentratory, wybudowane kable rozdzielcze i trunki praktycznie pozostały
    > niewykorzystane. Gdybym miał okazję splunął bym tym panom w twarz. Tak się
    > interesów nie prowadzi.
    >
    > Współczuję głęboko pani Annie Streżyńskiej, że musi mieć do czynienia z

    To ze TPSA dostala w spadku po PRL cala infrastrukture, a potem zostala
    razem z nia sprzedana, to nie moja wina, a "wina" tych co prywatyzowali ze
    nie umieli tego odpowiednio rozdzielic.

    Watek dotyczy glownie neti ktora wszystko wybudowala sama, nie rozumiem
    skad u ciebie agresja i chec opluwania np mnie. Moze opluj tych
    co sprzedali TPSA.
    TPSA to teraz firma prywatna i to ze dziala na korzysc inwestorow to raczej
    normalne, to nie fundacja charytatywna, a od regulacji jest i tak UKE.

  • 12. Data: 2007-03-22 09:33:46
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    On 2007-03-22 10:17, Radosław HORODNICZY wrote:

> [...]
    >
    > Watek dotyczy glownie neti ktora wszystko wybudowala sama, nie rozumiem
    > skad u ciebie agresja i chec opluwania np mnie. Moze opluj tych

    Radek, a gdzie i kiedy ja Ciebie oplułem ? Czy to, że nie podzielam
    waszych poglądów oznacza, że was opluwam i jestem agresywny ? Wiele
    można o mnie powiedzieć, ale akurat nie to, że nie ważę słów.

    AFAIR to Ty i Jan Werbiński nazywaliście mnie "betonem", etc. Właśnie
    dlatego odechciewa mi się wypowiadać na polipie, gdyż przywykłem do
    nieco innych form dyskutowania. Zresztą nie tylko mnie. Zauważ ilu ludzi
    siedziących w tej branży od lat dziewiędziesiątych zabiera w tej chwili
    głos i wyciąg sam wnioski.

    --
    z.

  • 13. Data: 2007-03-22 09:38:31
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 22 Mar 2007 10:17:45 +0100, Radosław HORODNICZY wrote:

    > To ze TPSA dostala w spadku po PRL cala infrastrukture, a potem zostala
    > razem z nia sprzedana, to nie moja wina, a "wina" tych co prywatyzowali ze
    > nie umieli tego odpowiednio rozdzielic.

    zastanawiam się co robią w tej sprawie specjaliści do spraw rozliczania
    tych którzy cokolwiek w tym kraju zrobili czyli nasz obecny rząd

    czy wzięli się za rozliczanie tych co sprzedali TPSA ?

    --
    futszaK
    0601061867

  • 14. Data: 2007-03-22 09:50:32
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    > Radek, a gdzie i kiedy ja Ciebie oplułem ? Czy to, że nie podzielam
    > waszych poglądów oznacza, że was opluwam i jestem agresywny ? Wiele można
    > o mnie powiedzieć, ale akurat nie to, że nie ważę słów.

    Takie odnoslem wrazenie :)

> [...]
    > innych form dyskutowania. Zresztą nie tylko mnie. Zauważ ilu ludzi
    > siedziących w tej branży od lat dziewiędziesiątych zabiera w tej chwili

    Nigdzie nie napisalem ze jestes betonem, ale juz nudzi czytanie caly czas
    o tym ze tepsa jest "nasza" i teraz nas oszukuje. TPSA jest firma prywatna,
    kasa z jej sprzedazy pewnie poszla juz dawno na rozne cuda swiata, moze
    i na becikowe albo inny social.

    IMHO Pretensje mozna miec tylko i wylacznie do rzadu.

    Z drugiej strony postaw sie w sytuacji inwestorow ktorzy posiadaja udzialy w
    TPSA,
    to nie sa darczyncy :)

  • 15. Data: 2007-03-22 09:52:00
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > zastanawiam się co robią w tej sprawie specjaliści do spraw rozliczania
    > tych którzy cokolwiek w tym kraju zrobili czyli nasz obecny rząd
    >
    > czy wzięli się za rozliczanie tych co sprzedali TPSA ?

    Mysle ze dla obecnej ekipy prywatyzacja to zbyt skomplikowany temat
    tam jest duzo trudnych slowek, no i trzeba znac chociazby podstawy ekonomii.

    Niestety rodem z PRL kazdy rzad wydaje wiecej niz ma, kasa za TEPSe pewnie
    juz dawno jest rozdana.

  • 16. Data: 2007-03-22 09:52:16
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 22 Mar 2007 10:33:46 +0100, Zbigniew Sikora wrote:

> [...]
    > nieco innych form dyskutowania. Zresztą nie tylko mnie. Zauważ ilu ludzi
    > siedziących w tej branży od lat dziewiędziesiątych zabiera w tej chwili

    nie przesadzajmy, usenet jest jak nawyk, tutaj siedzą głównie ludzie
    którzy zaczynali w latach 90-tych, owszem może ilość postów poszczególnych
    ludzi czasowo się zmniejsza a to raczej dlatego że mają ciekawsze rzeczy
    do roboty niż dyskutować online

  • 17. Data: 2007-03-22 09:55:54
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net>

    22-03-07, futszaK <f...@g...com> napisał(a):

    > zastanawiam się co robią w tej sprawie specjaliści do spraw rozliczania
    > tych którzy cokolwiek w tym kraju zrobili czyli nasz obecny rząd
    >
    > czy wzięli się za rozliczanie tych co sprzedali TPSA ?

    Rozliczanie nastepuje jezeli jest oplacalne dla rzadzacych, mozna
    pograzyc przeciwnikow politycznych, nie ma ryzyka ze samemu sie
    skompromituje.
    Grzebanie w prywatyzacji TPSA nie przyniesie wladzy zadnych korzysci,
    ergo nie ma po co ruszac tematu

    gausus
    --
    [ -----< Maciej Jan Broniarz || g...@g...net >------ ]
    | Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |

  • 18. Data: 2007-03-22 10:18:31
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 22 Mar 2007 10:55:54 +0100, Maciej Jan Broniarz wrote:

> [...]
    > skompromituje.
    > Grzebanie w prywatyzacji TPSA nie przyniesie wladzy zadnych korzysci,

    Reasumując, bo wydaje mi się iz drążenie tematu na niewiele się zda/

    W Polsce przyjęło się że:

    1.Kazdy operator z dosyć dobrym skutkiem pilnuje dostępu do swojej sieci,
    zwłaszcza dostępowej
    2.Wszelkie działania mające na celu udostępnienie w/w sieci są na tyle
    kosztowne że raczej mało opłacalne
    3.Chcący świadczyć usługi na rynku lokalnym winni raczej zainwestować w
    budowe własnej sieci radiowo-kablowo-światłowodowej.

    Cała reszta to do niczego nie prowadzące dyskusje o charakterze raczej
    akademickim.

  • 19. Data: 2007-03-22 10:47:37
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    futszaK napisał(a):

> [...]
    > budowe własnej sieci radiowo-kablowo-światłowodowej.
    >
    > Cała reszta to do niczego nie prowadzące dyskusje o charakterze raczej

    Bo TP trzeba zostawić w spokoju i tylko wymagać przestrzegania
    obowiązującego prawa (żeby nie było państwo w państwie) i skupić kilku
    innych operatorów na stworzeniu poważnej konkurencji na rynku dla
    średnich i małych operatorów (której obecnie nie ma)

    Gdyby jakaś firma postawiła na pośredników i do tego prócz netu dawała
    VoIP i TvOIP (do dalszej odsprzedaży) lokalni operatorzy przejęli by
    bardzo dużą część rynku (bo mają dużo atutów których TP nigdy nie będzie
    mieć).

  • 20. Data: 2007-03-22 11:24:55
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Thu, 22 Mar 2007 10:17:45 +0100 I had a dream that Radosław HORODNICZY
    <r...@g...com> wrote:
    >TPSA to teraz firma prywatna i to ze dziala na korzysc inwestorow to raczej
    >normalne, to nie fundacja charytatywna, a od regulacji jest i tak UKE.

    TPSA to firma publiczna należąca do państwa francuskiego. Czyli państwowa.

    --
    Grzegorz Janoszka