  • 1. Data: 2011-09-25 23:27:33
    Temat: Lemingi na Puławskiej
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://youtu.be/GmTJ4rMYz8k?hd=1
    Nie trzeba było dużo jeździć... Ciekawe kiedy któryś z tej trójki
    stuknie kogoś na pasach, a jesień i szarówka tuż tuż.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-09-25 23:37:40
    Temat: Re: Lemingi na Puławskiej
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2011-09-25 23:27, DoQ pisze:

    > Nie trzeba było dużo jeździć...

    ten na rowerku to też cyklista całą gębą, przy okazji...

    --
    notveryoldman

  • 3. Data: 2011-09-25 23:40:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-09-2011 23:37, notveryoldman pisze:
    > ten na rowerku to też cyklista całą gębą, przy okazji...

    I ta dziewczyna co wysiadła z samochodu, biegała już na czerwonym dla
    pieszych. Widać wszyscy mają wszystko w dupie.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2011-09-26 08:33:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 25 Sep 2011 23:27:33 +0200, DoQ

    > http://youtu.be/GmTJ4rMYz8k?hd=1

    Niestety to dosyć pospolite: http://youtu.be/rm9TwfoauNs?hd=1

    BTW czemu na różnych rozdzielczościach w różnym miejscu YT stopuje obraz?
    Dopiero w 1080p we właściwym miejscu się zatrzymuje i co drugi raz w 720p.
    albo jak się weźmie FS. Kiszka jakaś.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 5. Data: 2011-09-26 10:18:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-09-2011 08:33, Myjk pisze:

> [...]
    > Dopiero w 1080p we właściwym miejscu się zatrzymuje i co drugi raz w 720p.

    Prawdopodobnie przez to, że użyłem edycji "docięcia" na YT - zauważyłem,
    że taka obróbka generuje się kolejno do każdej rozdzielczości :S

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2011-09-26 10:29:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > Nie trzeba było dużo jeździć... Ciekawe kiedy któryś z tej trójki
    > stuknie kogoś na pasach, a jesień i szarówka tuż tuż.

    Tak długo, jak policja nie będzie stosownie reagowała oraz nie będzie
    różnych fotopstryków na skrzyżowaniach, tak długo będzie patologia
    istniała. To drugie to powolutku montują, ale co do tego pierwszego...

  • 7. Data: 2011-09-26 11:17:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-25, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > http://youtu.be/GmTJ4rMYz8k?hd=1
    > Nie trzeba było dużo jeździć... Ciekawe kiedy któryś z tej trójki
    > stuknie kogoś na pasach, a jesień i szarówka tuż tuż.

    Normalnie jezdza a Ty zamulasz, przez takich jak Ty sa w DC korki.

    ;-)

    --
    Artur

  • 8. Data: 2011-09-26 13:10:13
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

> [...]
    >
    > http://youtu.be/GmTJ4rMYz8k?hd=1
    > Nie trzeba było dużo jeździć... Ciekawe kiedy któryś z tej trójki stuknie kogoś

    Hm... nie ma takiej ulicy.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 9. Data: 2011-09-26 13:17:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-26 13:10, Przemysław Gubernat pisze:

    > Hm... nie ma takiej ulicy.

    ???

  • 10. Data: 2011-09-26 13:52:41
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-09-25 23:40, DoQ pisze:
    > Widać wszyscy mają wszystko w dupie.

    Skoro policja nic z tym nie robi to ciężko żeby było inaczej.