  • 101. Data: 2011-10-01 22:37:34
    Temat: Re: Re: Lemingi na Puławskiej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > No to w zasadzie każda.

    Nie - ale taka w której skórę uratowało czyjeś awaryjne hamowanie, to na
    pewno.
    I żeby do tego nie dopuścić, po prostu niektóre byty i manewry nie mają
    prawa istnieć na publicznej drodze.

    Jazda w poprzek jezdni jest takową w każdym przypadku.

  • 102. Data: 2011-10-03 20:37:47
    Temat: Re: Lemingi na Puławskiej
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 22:57:03 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > A co za różnica czy ten koleś ma rower pod sobą czy obok siebie?

    Prędkość.

    --
    ___________ (R)

  • 103. Data: 2011-10-04 01:14:23
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-03, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Prędkość.

    Czyli lepiej żebym biegł obok roweru a nie powoli się toczył na rowerze?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 104. Data: 2011-10-04 06:28:57
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    > Czyli lepiej żebym biegł obok roweru a nie powoli się toczył na rowerze?

    Nie. Zabrania się przebiegania przez jezdnię. Trzymanie roweru nie
    zwalnia od tego obowiązku.

    --
    notveryoldman

  • 105. Data: 2011-10-04 08:24:58
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-04, notveryoldman <n...@g...pl> wrote:

    > Nie. Zabrania się przebiegania przez jezdnię. Trzymanie roweru nie
    > zwalnia od tego obowiązku.

    Ale my tutaj nie rozmawiamy o przepisach, te akurat są jasne i proste.

    Krzysiek Kiełczewski