  • 1. Data: 2014-07-18 09:00:17
    Temat: Lenovo?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Co myslicie o takim telefonie?

    http://allegro.pl/lenovo-a850-5-5-octa-core-8x1-7-5m
    p-aero2-etui-
    i4374841609.html

    http://allegro.pl/i4374841609.html

  • 2. Data: 2014-07-18 09:07:35
    Temat: Re: Lenovo?
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    > Co myslicie o takim telefonie?

    Prawie w tej samej cenie kupisz 6 cali (jeśli nie za duży)
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/goclever/quantum600/Go
    clever-Quantum-600.html
    Ewentualnie 500.
    Z gwarancją/serwisem na miejscu.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2014-07-18 12:58:47
    Od: "asd" <news@>

    > http://allegro.pl/i4374841609.html

    Po pierwsze, jak Cie dopadna zaplacisz +23 VAT o czym w jednym z negatywow
    pisze kupujacy; telefon 300zl, doszlo mu 214zl dodatkowych kosztow

    Po drugie, niby masz 10 dni na zwrot ale sprzedajacy pisze, ze nie zwraca
    kosztow wysylki. Zgodnie z obowiazujacym stanem ma oddac cala kase: cena
    towaru + koszt przesylki do Ciebie

    Po trzecie, jesli jest 12mcy gwarancji to powinna byc ona realizowana w PL u
    producenta

    Po czwarte, moglbys skontaktowac sie z polskim oddzialem lenovo i sie spytac
    czy faktycznie jest to oryginal, bo ostatnie na aukcjach pojawia sie sporo
    szukodzonych telefonow z logo SAMSUNG; taki sprzedajacy pisze, ze nie jest
    pewny czy to oryginal a tymczasem okazuje sie, ze to podrobki.

    Po piate, w tresci aukcji nigdzie nie ma danych firmy a jest taki prawny
    obowiazek

    Po szoste, masz 2 lata niezgodnosci towaru z umowa.

    Po siodme, wole wydac mniej lub wiecej kupic w PL i miec pseudo gwarancje.

    Po osme, jakbym mial kupowac taki telefon ominalbym posrednika i kupil
    bezposrednio w jakims portalu.

    Sprzedajacy mysli, ze jak poda wszelkie info w opisie aukcji to jest
    zwolniony z wszelkiej odpowiedzialnosci. Nic bardziej mylnego.

  • 4. Data: 2014-07-20 00:56:49
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-07-18 12:58, asd wrote:

    > Po drugie, niby masz 10 dni na zwrot ale sprzedajacy pisze, ze nie zwraca
    > kosztow wysylki. Zgodnie z obowiazujacym stanem ma oddac cala kase: cena
    > towaru + koszt przesylki do Ciebie

    Jesli zwraca sie pelnosprawny towar "bo sie nie podoba", to zwrot
    kosztu przesylki sie nie nalezy.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2014-07-20 01:49:25
    Od: "asd" <fpojffdpfpjf>

    > Jesli zwraca sie pelnosprawny towar "bo sie nie podoba", to zwrot
    > kosztu przesylki sie nie nalezy.

    No wlasnie widze, ze to tylko posrednik jest :-(

    masakra.. dziwie sie, ze takie cos w ogole jest dopuszczalne.

    Jesli zas kupujesz wysylkowo towar np. w znanym serwisie aukcyjnym, to zwrot
    sie nalezy (cena towaru + koszt przesylki do Ciebie). Odsylasz zas na swoj
    koszt.

    Podstawa prawna? Nowelizacja ustawy + wytyczne UE = info w dokumentach na
    stronie serwisu aukcyjnego

  • 6. Data: 2014-07-20 11:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik elmer radi radisson
    r...@s...spam.wireland.org ...

    > Jesli zwraca sie pelnosprawny towar "bo sie nie podoba", to zwrot
    > kosztu przesylki sie nie nalezy.

    Zdroworozsądkowo - zgadza się.
    Ale według prawa...
    http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/434521-alleg
    ro-zwrot-kosztow-
    przesylki-za-zakup-po-rezygnacji-z-umowy-w-ciagu-10-
    dni.html

    Poza tym on sugeruje ze tak samo jest w przypadku gwarancji;
    1) Smartphone jest objęty 12 miesięczną gwarancją producenta, zostanie
    naprawiony za darmo w ramach okresu gwarancyjnego,
    przez autoryzowany serwis producenta, nie jesteśmy odpowiedzialni za koszt
    wysyłki (wysyłanie i ponowne odesłanie).

    Ma oczywiscie do tego prawo (gwarancja jest przeciez dobrowolna i na
    zasadach jakie sprzedawca uznaje) ale jest jeszcze niezgodnosc towaru z
    umową. ciekawe jakby to wtedy było...

  • 7. Data: 2014-07-20 12:48:54
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-07-20 11:00, Budzik wrote:

> [...]
    > http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/434521-alleg
    ro-zwrot-kosztow-
    > przesylki-za-zakup-po-rezygnacji-z-umowy-w-ciagu-10-

    Sluszna uwaga. Jakos mi sie zafiksowalo, ze chodzi o zwrot kosztow
    przesylki zwrotnej.

    --

    memento lorem ipsum