    From: "s...@g...com" <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Liczenie elementów w obrazie
    Date: Wed, 8 Jul 2009 01:40:01 -0700 (PDT)

    Witam!
    Szukam algorytmów/rozwiązań problemu liczenia elementów w obrazie. Mam
    wzorzec jednego elementu i obrazek, chciałbym policzyć elementy na tym
    obrazku. Wzorcem może być zdjęcie jakiegoś przedmiotu (zakładam, że
    jest przycięte tak, że tła jest możliwie mało), obrazek który
    przeszukuję to też zdjęcie. Oczywiście skale wzorca i obrazka są
    różne. Na razie w google znalazłem kilka płatnych artykułów i trochę
    mało konkretnych bezpłatnych.

    Pozdrawiam i z góry dzięki za wszelką pomoc
    Michał Szyszka