  • 1. Data: 2009-07-08 08:40:01
    Temat: Liczenie elementów w obrazie
    Od: "s...@g...com" <s...@g...com>

    Witam!
    Szukam algorytmów/rozwiązań problemu liczenia elementów w obrazie. Mam
    wzorzec jednego elementu i obrazek, chciałbym policzyć elementy na tym
    obrazku. Wzorcem może być zdjęcie jakiegoś przedmiotu (zakładam, że
    jest przycięte tak, że tła jest możliwie mało), obrazek który
    przeszukuję to też zdjęcie. Oczywiście skale wzorca i obrazka są
    różne. Na razie w google znalazłem kilka płatnych artykułów i trochę
    mało konkretnych bezpłatnych.

    Pozdrawiam i z góry dzięki za wszelką pomoc
    Michał Szyszka

  • 2. Data: 2009-07-08 12:28:30
    Temat: Re: Liczenie elementów w obrazie
    Od: gdL <g...@o...pl>

    On 8 Lip, 10:40, "s...@g...com" <s...@g...com>
    wrote:
> [...]
    > mało konkretnych bezpłatnych.
    >
    > Pozdrawiam i z góry dzięki za wszelką pomoc

    Zwektoryzuj obraz szukany i wzorzec, wyciągnij interesujące własności
    kształtu, może znajdź prosty podobraz we wzorcu, który łatwiej opisać
    i w ten sposób szukaj. Konkrety : pokaż wzorzec, pokaż obraz, więcej
    detali, bo z tego co napisałeś wiele się nie da pomóc, nawet jak się
    chce.