  • 1. Data: 2019-06-30 12:24:20
    Temat: Linki hamulcowe szosowe a trekking
    Od: ń <...@...n>

    Czy linka szosowa jak Shimano Ultegra zakończona "grzybkiem" wejdzie czy nie wejdzie
    do klamkomanetki touringowej (MTB), do której
    standardowo są zakończenia "wałeczek"?
    A może Shimano ma coś o jakości ultegra w wykonaniu touring/mtb (na przód, pancerz
    wystarczy 800 mm)?

  • 2. Data: 2019-06-30 12:26:38
    Temat: Re: Linki hamulcowe szosowe a trekking
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-06-30 12:24, ń wrote:
> [...]
    > zakończenia "wałeczek"?
    > A może Shimano ma coś o jakości ultegra w wykonaniu touring/mtb (na

    Zacząłbym od sprawdzenia zasilacza.

    MSPANC ))

  • 3. Data: 2019-06-30 12:39:34
    Od: ń <...@...n>

    Oj tam, oj tam, omskła się grupa ;-)

    -----

  • 4. Data: 2019-06-30 13:18:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 30 Jun 2019 12:39:34 +0200, ń napisał(a):

    > Oj tam, oj tam, omskła się grupa ;-)
    >
    > -----

    Czego się spodziewać po półgłówku.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2019-06-30 14:42:50
    Od: ń <...@...n>

    Że musi mi odpowiedzieć, ma imperatyw taki.

    -----

  • 6. Data: 2019-06-30 15:09:37
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 30 Jun 2019 12:24:20 +0200, ń napisał(a):

> [...]
    > standardowo są zakończenia "wałeczek"?
    > A może Shimano ma coś o jakości ultegra w wykonaniu touring/mtb (na przód, pancerz

    Jak nóżka grzybka pasuje to trzeba tylko kapelusik lekko zbindować coby nie
    ryksztosował.

  • 7. Data: 2019-06-30 16:20:58
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako dantes <d...@q...com>
    w artykule <news:qfac96$t09$1@gioia.aioe.org> pisze:

    > Jak nóżka grzybka pasuje to trzeba tylko kapelusik lekko zbindować coby
    > nie ryksztosował.

    Etam. Nóżka grzybka jest sfazowana i żadne blindowanie kapelusikiem nie
    zapobiegnie ryksztosowaniu. Trzeba by jakoś zaklinować cieńszy koniec
    nóżki - może wlutować?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

    *** MUSK TFUi WRUK ***
    (taki sobie napis na murze)

  • 8. Data: 2019-06-30 17:15:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 30 Jun 2019 14:42:50 +0200, ń napisał(a):

    > Że musi mi odpowiedzieć, ma imperatyw taki.
    >
    > -----

    Od czasu do czasu dostaniesz joba ode mnie, tak żeby sprawa nie
    przyschła. I nie za często, żebyś się nie poczuł dopieszczany :) Taki
    właśnie mam imperatyw :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2019-06-30 20:03:56
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    > Od czasu do czasu dostaniesz joba ode mnie, tak żeby sprawa nie
    > przyschła. I nie za często, żebyś się nie poczuł dopieszczany :) Taki
    > właśnie mam imperatyw :)

    :)) Jebłem:) "....żeby sprawa nie przyschła..." ;)

    --
    t0maszek

  • 10. Data: 2019-06-30 20:28:48
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 30 Jun 2019 16:20:58 +0200, Andrzej P. Wozniak napisał(a):

> [...]
    >
    > Etam. Nóżka grzybka jest sfazowana i żadne blindowanie kapelusikiem nie
    > zapobiegnie ryksztosowaniu. Trzeba by jakoś zaklinować cieńszy koniec

    "Blindowanie kapelusikiem" nie... ale bindowanie kapelusika powinno
    zapobiec ryksztosowaniu.

    "Klinowanie przez wlutowanie"?
    To ta linka "nie ciągnie" tylko "pcha"?