  • 1. Data: 2009-02-15 20:53:45
    Temat: Lista imprez prm - gdzie?
    Od: "Paszczak" <p...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jak niektorzy wiedza, chwilowo jestem troche dalej od komina.
    Moja firma nagli o okreslenie urlopow na 2009. Chcialbym sie dopasowac do
    terminow niektorych imprez, przleciec i wziac tzw. udzial.
    Czy juz cos, gdzies postanowione, zaklepane. Gdzie zagladac, bo cos zapomnialem.

    W zeszlym roku opuscilem Pierniki, a w koncu to wlasnie cos dla mnie :)
    Sailor, odezwij sie. Ew. na priv.

    Pozdr...

    Dziadek Paszczak :)
    TDM

  • 2. Data: 2009-02-16 01:56:54
    Temat: Re: Lista imprez prm - gdzie?
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paszczak" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:20d9.000001fa.499880d9@newsgate.onet.pl...

    > W zeszlym roku opuscilem Pierniki, a w koncu to wlasnie cos dla mnie
    :)
    > Sailor, odezwij sie. Ew. na priv.

    Nie chcial bym Cie tak okropnie zaskoczyc, ale w tym roku Pierniki maja
    byc na przelomie kwietnie i maja :)
    Prawda ze zaskakujace ?

    pozdrawiam, leszek

  • 3. Data: 2009-02-16 07:50:40
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    cpt. Nemo pisze:
> [...]
    > :)
    >>
    > Nie chcial bym Cie tak okropnie zaskoczyc, ale w tym roku Pierniki maja

    Czyli trzeba wzorem lat poprzednich wziasc ze soba cieple bambosze
    termoforek i duzo napoi rozgrzewajacych - szczegolnie takich po goralsku
    Bo samo ognisko juz nie wystarcza :)

    Norbi
    KFazer'03

  • 4. Data: 2009-02-16 18:37:46
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    cpt. Nemo pisze:
> [...]
    > :)
    >>
    > Nie chcial bym Cie tak okropnie zaskoczyc, ale w tym roku Pierniki maja

    Łoojej, ależ korzystny układ kalendarzowy :(

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 5. Data: 2009-02-16 20:52:39
    Od: "Paszczak" <p...@p...onet.pl>

    > Nie chcial bym Cie tak okropnie zaskoczyc, ale w tym roku Pierniki maja
    > byc na przelomie kwietnie i maja :)
    > Prawda ze zaskakujace ?
    >
    > pozdrawiam, leszek

    Hej.
    Kiedy zawsze byli to wiem.
    Pytanie bylo do Sailora, czy bendom tyz AD 2009.
    No i gdzie, bo sie odgrazal, ze zmieni Zwierzyn na cus innego. Moze nad morzem??

    Pozdr...
    Paszczak (dziadek)

  • 6. Data: 2009-02-17 07:25:08
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Paszczak" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > Pytanie bylo do Sailora, czy bendom tyz AD 2009.
    > No i gdzie, bo sie odgrazal, ze zmieni Zwierzyn na cus innego. Moze nad

    Nie podzielam Twych watpliwosci, znaczy, IMO beda. Adres strony jest staly:
    http://pierniki.regiony.pl/ , termin jest staly, lokalizacja moze/ma sie
    zmienic. Tak przynajmniej wygladalo u schylku imprezy. Poczatek tez byl nie
    najlepszy bowiem istnialy powazne przeslanki ze nie bedzie gdzie zamieszkac
    ;) Oczywiscie, czas wygladza wspomnienia wiec moze warto zagadnac nowych
    wlascicieli, chocby po to by sprawdzic czy nieco spokornieli. Miejsce
    przeciez jest swietne. A moze czas na zmiany? ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & ST 955

  • 7. Data: 2009-02-17 07:36:33
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kefir pisze:

    > Nie podzielam Twych watpliwosci, znaczy, IMO beda. Adres strony jest
    > staly: http://pierniki.regiony.pl/ , termin jest staly, lokalizacja
    > moze/ma sie zmienic. Tak przynajmniej wygladalo u schylku imprezy.

    OIW nadal nie ma potwierdzenia że się odbędzie, jeśli już to raczej w
    starym miejscu bo poszukiwania innego sensownego miejsca w sensownej
    cenie nie udały się. Myślę że trzeba cierpliwie poczekać.

    BTW albo nikt nie wysłał info do Budynia albo Budyń nie wrzucił nic na
    stronę, tak czy siak wg www.plrecmotocykle.riders.pl w 2009 nie dzieje
    się nic ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 8. Data: 2009-02-17 09:33:52
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Paszczak pisze:

    > No i gdzie, bo sie odgrazal, ze zmieni Zwierzyn na cus innego. Moze nad morzem??

    Zacząć się już rozglądać po okolicy?
    De facto - Sailor - ZTCP - niejaki sentyment do Wybrzeża posiada... ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 9. Data: 2009-02-17 10:56:35
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >BTW albo nikt nie wysłał info do Budynia albo Budyń nie wrzucił nic na
    >stronę, tak czy siak wg www.plrecmotocykle.riders.pl w 2009 nie dzieje się
    >nic ...

    strone , wobec braku zainteresowanych zarządzaniem, uznaje sie za martwą.
    Jeśli ktos ją chce - prosze bardzo.

    b.

  • 10. Data: 2009-02-17 13:21:45
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    Paszczak wrote:

    > Dziadek Paszczak :)

    Ty tu nie odwracaj uwagi jakimis tam Piernikami. :-p

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek