  • 1. Data: 2009-02-16 14:06:39
    Temat: Poszukuję schematów instalacji elektrycznych motocykli.
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Witam

    Tak jak w temacie, oczywiście jesli trzeba będzie to zapłacę.
    Marki japońskie.

    Dzięki

    ---
    Pozdr
    "rzep"

  • 2. Data: 2009-02-16 14:14:17
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Rzep pisze:
    > Witam
    >
    > Tak jak w temacie, oczywiście jesli trzeba będzie to zapłacę.
    > Marki japońskie.

    Pelno we necie serwisowek do motocykli. W kazdej serwisowce jest schemat
    elektryczny. Troche wysilku i masz ich w godzine kilkadziesiat.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-02-16 14:16:56
    Od: "vIrek" <ijasik@no_spam_ropczyce.eu>

    Użytkownik "Rzep" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Tak jak w temacie, oczywiście jesli trzeba będzie to zapłacę.
    > Marki japońskie.

    schematy do honda VTX1800
    http://www.bareasschoppers.com/schematics/

    --
    vIrek

  • 4. Data: 2009-02-16 14:25:54
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kuczu pisze:

    > Pelno we necie serwisowek do motocykli. W kazdej serwisowce jest schemat
    > elektryczny. Troche wysilku i masz ich w godzine kilkadziesiat.

    I zeby nie byc goloslownym...

    http://tinyurl.com/c8vlw4

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-02-16 18:18:59
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 16 Feb 2009 15:06:39 +0100
    "Rzep" <p...@w...pl> wrote:

    > Tak jak w temacie, oczywiście jesli trzeba będzie to
    > zapłacę. Marki japońskie.

    Swego czasu ktos tutaj na grupie udostepnil okolo 20GB manuali do motocykli. Mam je
    na plytach, tylko kwestia dogadania sie.

    Jak cos to pisz na login sqeeb w domenie o2.pl.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 6. Data: 2009-02-17 09:58:37
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Kuczu wrote:

    > I zeby nie byc goloslownym...
    >
    > http://tinyurl.com/c8vlw4

    Od dziś jesteś moim guru :) dzięki wielkie.

    ---
    Pozdr
    "rzep"

  • 7. Data: 2009-02-17 14:10:53
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Rzep pisze:
    > Kuczu wrote:
    > Od dziś jesteś moim guru :) dzięki wielkie.

    Daj spokój, Kuczu dla tylu jest już "guru", że ciekawsze by było znaleźć
    kogoś dla kogo jest: "dołu"... ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 8. Data: 2009-02-17 14:18:43
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    (pj) pisze:

    > Daj spokój, Kuczu dla tylu jest już "guru", że ciekawsze by było znaleźć
    > kogoś dla kogo jest: "dołu"... ;-)

    Zarozowilem sie...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 9. Data: 2009-02-17 14:51:07
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Zarozowilem sie...

    To możesz teraz robić za świnkę skarbonkę :).

    pozdr.
    Mystik

  • 10. Data: 2009-02-17 14:52:45
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mystik pisze:

    > To możesz teraz robić za świnkę skarbonkę :).

    Bym sobie jeszcze musial zrobic flexem na plecach dziure na monety. A
    nie lubie jak mi ktos jezdzi flexem po kregoslupie. Moralnym tez.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!