  • 71. Data: 2019-12-02 19:58:55
    Temat: Re: Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej zabitych na przejściach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.12.2019 o 18:50, P.B. pisze:

    >> I to tyle kurwa podsumowania!
    >
    > Nareszcie głos rozsądku :)

    "Na bocznych nie łapią"

    --
    Shrek

  • 72. Data: 2019-12-02 21:09:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 2 Dec 2019 06:26:01 +0100, Shrek napisał(a):

    > No to klops. Jesteśmy tak unikalni, że nikt nie jest podobny - Niemcy za
    > mało przejść, Austriacy za niemiecy, Czesi niby bracia, ale ponoć mają

    Bracia ? Chyba od 1989 ... no moze od 1981

    https://www.newsweek.pl/wiedza/historia/wojna-polsko
    -czeska-niewiele-brakowalo-a-wybuchlaby-wojna/shljn6
    7

    > inną kulturę techniczną,

    U nich swego czasu obowiazkowe swiatla zmniejszyly wypadki ... tylko
    inni dodawali, ze mandaty podniesli :-)

    > Litwini zbyt barbarzyńscy;) No nie ma. Po
    > prosty wszędzie statystyki są lepsze, ale u nas napewno będą gorsze -
    > jesteśmy wyjatkowi.

    Wspolczesni Litwini na pewno nie - jakby byli tacy podobni, to by sie
    nie odlaczali :-)

    A le ja nie o tym - czy to
    https://vilnius.lt/lt/
    jest jezyk, w ktorym poeta pisze "Litwo, ojczyzno moja" ?

    A moze zakazali i kilku uratowalo :-P

    J.

  • 73. Data: 2019-12-02 21:18:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.12.2019 o 21:09, J.F. pisze:

    > Bracia ? Chyba od 1989 ... no moze od 1981
    >
    > https://www.newsweek.pl/wiedza/historia/wojna-polsko
    -czeska-niewiele-brakowalo-a-wybuchlaby-wojna/shljn6
    7

    A lech czech i rus?

    > U nich swego czasu obowiazkowe swiatla zmniejszyly wypadki ... tylko
    > inni dodawali, ze mandaty podniesli :-)

    W sumie jak czytam o naszej wyjątkowości, to dziw, że u nas silniki na
    wtryski i common rail działa. Bo jesteśmy tak wyjątkowi, że nic powyżej
    gaźnika nie powinno działać;)

    > A moze zakazali i kilku uratowalo :-P

    Może. Ale strasznie podejrzanie jest to, że u nas napewno będzie więcej
    trupów, podczas gdzie indziej zawsze spadało po zmianach... No jak n ic
    jesteśmy wyjątkowi na skalę światową, a kto wie może i wszechświata.

    --
    Shrek

  • 74. Data: 2019-12-02 21:36:29
    Temat: Re: Lit. temat podwątku,
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zasady z wycinaniem sygnaturek
    > i zmienianie tematu od zawsze nie było dopuszczone do standardu.
    >
    > --
    > LordBluzg(R)

    Nikt nie zgłasza zastrzeżeń, tylko ty,
    ale nie potrafisz sensownie uzasadnić.
    Dla nikogo nie jest to problemem, tylko dla ciebie.

    Nie chcesz sygnaturki - to jej nie wstawiaj
    i nie będzie jej w cytacie.

    Być może na początku Usenetu takie zasady były potrzebne,
    ale Świat idzie do przodu, a ty zostałeś na etapie dziesięcioleci
    do tyłu.

  • 75. Data: 2019-12-02 21:46:25
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    > zmienia mi się w widoku temat posta i Lord wie czy nadal piszę w tym samym
    > wątku czy w innym.
    >
    > --
    > LordBluzg(R)

    A treści posta to już nie rozumiesz, bo temat sie zmienił :))

    Ale mało jest takich tak ograniczonych.

  • 76. Data: 2019-12-02 22:02:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-02 18:23, LordBluzg(R) wrote:

    > No widzę, wielu odpowiada ten burdel (tak jak tobie) a wielu nawet nie
    > chce wchodzić z debilami w dyskusję ani się nie dołączają do tej. Efekt,
    > jak widać. Srają dupopostami bo mogo. W przypadku takich co majo jeden
    > chromosom wincyj i zmieniają temat, to PLONK nie wchodzi w grę bo nagle
    > zmienia mi się w widoku temat posta i chuj wie czy nadal piszę w tym
    > samym wątku czy w innym. Łeb niech se zmienia jeden z drugim.

    Temat ma oddawać treść artykułu. Do wątkowania są inne mechanizmy jak
    References. Popatrz na niusy oczami ludzi, którzy tu nigdy nie przyjdą
    by nikt im nie pisał o innych standardach. Takich zwykłych ludzi co obok
    Ciebie żyją.

  • 77. Data: 2019-12-02 22:08:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 2 Dec 2019 21:18:16 +0100, Shrek napisał(a):

    -czeska-niewiele-brakowalo-a-wybuchlaby-wojna/shljn6
    7

    > A lech czech i rus?

    Bajeczki dla dzieci :-)

    > Może. Ale strasznie podejrzanie jest to, że u nas napewno będzie więcej
    > trupów, podczas gdzie indziej zawsze spadało po zmianach... No jak n ic
    > jesteśmy wyjątkowi na skalę światową, a kto wie może i wszechświata.

    Badzmy realistami - ci co jezdza 130/50, od jutra nie przestana :-)
    Za to co ponietorzy piesi uslysza, ze maja prawo, i beda je egzekwowac
    :-)

    Shreku - ale tak trudno wejsc na Street View i poszukac tych przejsc w
    Norymberdze ?

    J.

  • 78. Data: 2019-12-02 22:18:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.12.2019 o 22:08, J.F. pisze:

    > Bajeczki dla dzieci :-)

    Ale jednak słowianie. Skoro niemcy nie bo germańcy i nie mają przejśc,
    austriacy nie bo to germańcy ale z przejściami, czesi nie no tesla był
    czechem, litwini nie bo za mali, to co my jesteśmy?

    > Badzmy realistami - ci co jezdza 130/50, od jutra nie przestana :-)

    Zlikwidować ograniczenia.

    > Za to co ponietorzy piesi uslysza, ze maja prawo, i beda je egzekwowac
    > :-)

    Taa - bo instynkt samozachowawczy da się ustawą zmienić.

    > Shreku - ale tak trudno wejsc na Street View i poszukac tych przejsc w
    > Norymberdze ?

    Ostatnio jeden wiedeń wychwalał. No i głupio wyszło - popatrz sobie na
    street view.

    --
    Shrek

  • 79. Data: 2019-12-02 22:19:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-02 21:36, FreyKol wrote:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nikt nie zgłasza zastrzeżeń, tylko ty,
    > ale nie potrafisz sensownie uzasadnić.
    > Dla nikogo nie jest to problemem, tylko dla ciebie.

    Zmiana tematu jest nietypowym zachowaniem. Wielu będzie miało Ci za złe.

    > Nie chcesz sygnaturki - to jej nie wstawiaj
    > i nie będzie jej w cytacie.

    Chodzi o to, byś Ty jej nie cytował.

    > Być może na początku Usenetu takie zasady były potrzebne,
    > ale Świat idzie do przodu, a ty zostałeś na etapie dziesięcioleci
    > do tyłu.

    Mówiąc szczerze ... świat idzie w kierunku fejsa. W sensie, że Usenet
    nie jest potrzebny.

  • 80. Data: 2019-12-02 22:21:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-02 o 21:46, FreyKol pisze:

> [...]

    Kurwo jedna, manipulacja czyjąś odpowiedzią stawia cię w czołówce debili :]

    Lubię jak debil sam się określa :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>