  • 1. Data: 2019-11-29 18:53:43
    Temat: Rząd ma pomysla
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zeby mandaty były uzależnione od zarobków i zeby w przy poważnych wykroczeniach
    zabierać samochód. Więcej na niemieckim polskojezycznym onanecie. Uprasza się o nie
    strzelanie do listonosza. Listonosz nie ma wpływu czy zła albo dobra wiadomość
    przyniósł.

  • 2. Data: 2019-11-29 19:02:34
    Temat: Re: Rząd ma pomysla
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Zenek Kapelinder w
    ups.com>:

    > Zeby mandaty były uzależnione od zarobków i zeby w przy poważnych
    > wykroczeniach zabierać samochód. Więcej na niemieckim polskojezycznym
    > onanecie.

    Link do tego onetu cie mały chujku boli?

    > Uprasza się o nie strzelanie do listonosza. Listonosz nie ma
    > wpływu czy zła albo dobra wiadomość przyniósł.

    Kogutku, ty nic nie przynosisz, tylko srasz i kury dymasz w kurniku.

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2019-11-29 19:19:11
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.11.2019 o 19:02, 'TomN' pisze:

    > Zenek Kapelinder w

    > Kogutku, ty nic nie przynosisz, tylko srasz i kury dymasz w kurniku.

    Jeżeli tak jest jak mówisz, to widzi mi się, iż zawiść przez Ciebie
    przemawia: też chciałbyś mieć nic do roboty, tylko dymać i dymać.

  • 4. Data: 2019-11-29 19:20:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Nov 2019 09:53:43 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    strzelanie do listonosza. Listonosz nie ma wpływu czy zła albo dobra wiadomość

    I bardzo słusznie. My, emeryci, jeździmy tak by nie płacić mandatów więc
    nas to nie zaboli. A przy okazji będzie można tanio brykę kupić na
    licytacji komorniczej.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2019-11-29 19:52:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie staje mu i zazdrosci.

  • 6. Data: 2019-11-29 20:10:01
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-29 19:20, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    >
    > I bardzo słusznie. My, emeryci, jeździmy tak by nie płacić mandatów więc
    > nas to nie zaboli. A przy okazji będzie można tanio brykę kupić na

    Co nie chce się kraść inaczej?

  • 7. Data: 2019-11-29 20:17:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moglbys rozwinąć z tą kradzieżą.

  • 8. Data: 2019-11-29 20:23:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Będzie dużo fajnych bryczek w niskich cenach. W niemczech używane samochody stanieja
    bo u nas popyt wewnętrzny zostanie zaspokojony sprzedażą zarekwirowanych.

  • 9. Data: 2019-11-29 20:45:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W tych zarekwirowanych wystarczy przedni pas i maskę klepnąć, dwa przednie słupki
    naprostować, szybę wstawić, dach ciekłym azotem
    wypłaszczyć, poduszki, pasy, napinacze nowe dać, podjechać umyć u Winstona Wolfe'a,
    sprawdzić czy niebieskie diody się nie urwały i
    funkiel nówka sztuka.

    -----

  • 10. Data: 2019-11-29 21:11:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W jaki sposób z fajnej bryczki co w mieście kierowca jechał 50+ zrobi się wrak? Dzień
    dobry młodszy aspirant Malinowski. Jechał/a pan/i w terenie zabudowanym gdzie było
    ograniczenie do 50 o 60 km/h więcej czyli 110. Proszę zabrać z samochodu rzeczy
    osobiste nie będące wyposażeniem samochodu i udać się do domu tramwajem.