  • 1. Data: 2019-11-29 23:59:08
    Temat: proste pytanie techniczne
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy pasek rozrządu trwale się rozciąga w czasie swojego żywota?

    głosujcie

    tak
    nie

    ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2019-11-30 01:15:54
    Temat: Re: proste pytanie techniczne
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-11-29 o 23:59, PiteR pisze:
    > Czy pasek rozrządu trwale się rozciąga w czasie swojego żywota?

    Ale chodzi o to, że ciągle/bezustannie się rozciąga czy
    definitywnie/nieodwracalnie do pewnego stanu?

  • 3. Data: 2019-11-30 20:41:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

  • 4. Data: 2019-12-02 14:09:08
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > definitywnie/nieodwracalnie do pewnego stanu

    tylko o tyle co pozwoli zbrojenie, więc można przyjąć odpowiedź:
    nie rozciąga sie.

  • 5. Data: 2019-12-02 16:19:15
    Od: s...@g...com

    On Friday, 29 November 2019 17:00:15 UTC-6, PiteR wrote:
    > Czy pasek rozrządu trwale się rozciąga w czasie swojego żywota?
    >
    > głosujcie
    >
    > tak
    > nie
    >
    > ;)

    Tak.

    Dodaj ze jak ktos glosuje na nie to niech odda napinacz.

  • 6. Data: 2019-12-02 22:13:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo sczygiel pisze tak:

    > Dodaj ze jak ktos glosuje na nie to niech odda napinacz.

    haha dobre :)

    W starym golfie nie miałem napinacza i nigdy nie miałem wrażenia, że
    pasek sie poluzował. Być może wstępnie napinałem pasek zbyt mocno.

    W nowszych konstrukcjach napinacz ciśnie słabiej ale ciśnie zawsze.

    W moim obecnym aucie koła zebate się nie poddały, pompa wody też nie,
    napinacz się nie odkręcił więc czarów nie ma pasek musiał się
    rozciągnąć trwale.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer