  • 1. Data: 2009-04-20 10:19:44
    Temat: Lokalny serwer www - pytanie elektronika....
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Witam,

    Mam urządzenie (zrobiłem) które można konfigurować za pomocą strony WWW.
    Ma ono niestety też interfejs USB (RS), przez który też muszę to
    urządzenie umieć obsłużyć.
    Nie czuję się na siłach do napisania aplikacji z ładnym GUI pod Windows
    i pomyślałem by wykorzystać już istniejący interfejs WWW.

    Jedyne co mi przychodzi do głowy to apache, php i coś do pobierania
    danych do php po RS.
    Niestety takie rozwiązanie, ani nie jest małe, ani przyjazne dla
    użytkownika ani za bardzo rozsądne chyba.

    Czy mogę prosić o podpowiedz jak rozwiązać ten problem?
    Może jakiś mikro serwer www pozwalający na CGI? Programy bez GUI jakoś
    mi wychodzą.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2009-04-20 11:39:47
    Temat: Re: Lokalny serwer www - pytanie elektronika....
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    Andrzej W. pisze:
> [...]
    >
    > Czy mogę prosić o podpowiedz jak rozwiązać ten problem?
    > Może jakiś mikro serwer www pozwalający na CGI? Programy bez GUI jakoś

    Pisząc krótko kiedyś zrobiłem to tak:
    Miałem odpalone na serwerze procesy odbierania/wysyłania danych z portu
    (własne proste programiki napisane w C) i dalej komunikowałem te procesy
    via "interfejs gniazdek" z PHPem. Czyli sprawa sprowadzała się do
    wykorzystania socetów.

    --
    Radek N.

  • 3. Data: 2009-04-20 12:10:05
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Radek N. pisze:

> [...]
    > (własne proste programiki napisane w C) i dalej komunikowałem te procesy
    > via "interfejs gniazdek" z PHPem. Czyli sprawa sprowadzała się do

    Tak, ale to jest "dorosłe" rozwiązanie wymagające skonfigurowanego serwera.
    Ja chciał bym dać użytkownikowi plik instalatora powiedzmy do kilku mega
    który by się instalował bez podchwytliwych pytań na dowolnej maszynie i
    po odpaleniu jednego execa umożliwiał komunikacje z urządzeniem.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 4. Data: 2009-04-20 12:59:09
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    Andrzej W. pisze:

> [...]
    > który by się instalował bez podchwytliwych pytań na dowolnej maszynie i
    > po odpaleniu jednego execa umożliwiał komunikacje z urządzeniem.

    Ech - napisałeś lokalny serwer www, więc myślałem, że takie rozwiązanie
    wchodzi w grę :) Inaczej nie umiem już pomóc.

    --
    Radek N.

  • 5. Data: 2009-04-21 18:12:50
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Andrzej W." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie czuję się na siłach do napisania aplikacji z ładnym GUI pod Windows i
    > pomyślałem by wykorzystać już istniejący interfejs WWW.

    Poczytaj o .hta.

    sz.