  • 1. Data: 2010-08-16 09:17:54
    Temat: Lozyska stozkowe w nietypowych wymiarach - gdzie?
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Poza skonczonymi oponami i klockami :) zaczelo mi ostatnio cos pukac z
    przodu. Pierwsza diagnoza wskazuje na LGR. W sieci znalazlem cos
    takiego do czternastki:
    SSK-908
    Wymiary:55 x 35 x 14 mm - 48 x 25 x 15 mm

    I niby wszystko cacy, tylko nie wiem kto to produkuje.

    Poradzcie gdzie jest szansa na znalezienie tych lozysk w wykonaniu
    SKF, FLT czy innej INy...
    Dodam, ze katalogi przeszukalem i jakos niebardzo moge znalezc,
    przynajmniej to drugie....
    Chodzi oczywiscie o stozkowe.

    pzdr, dr
    14/525

  • 2. Data: 2010-08-16 10:32:56
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-08-16 11:17, doktorski pisze:
    > 55 x 35 x 14 mm - 48 x 25 x 15 mm

    ja jedynie moge polecic ci to
    http://www.select-shop.pl/lozyska-glowki-ramy-kawasa
    ki-c-425_60_268.html?page=3&sort=2a

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 3. Data: 2010-08-16 12:01:27
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 16 Sie, 12:32, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:

    > ja jedynie moge polecic ci tohttp://www.select-shop.pl/lozyska-glowki-ramy-kawa
    saki-c-425_60_268.h...
    No wlasnie tu znalazlem te lozyska. Tylko producent mnie martwi:
    QMP... Traci chinszczyzna a tego wolalbym uniknac.

    pzdr, dr
    14/525

  • 4. Data: 2010-08-16 12:05:07
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    doktorski napisał(a):
    > QMP... Traci chinszczyzna a tego wolalbym uniknac.

    To larsson nimi handluje, to tanich moturow spokojnie mozna zakladac,
    wiec do kawasaki jak znalazl :)
    a powaznie: tanie lozska o takiej se jakosci

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2010-08-16 12:46:10
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > To larsson nimi handluje, to tanich moturow spokojnie mozna zakladac,
    > wiec do kawasaki jak znalazl :)
    > a powaznie: tanie lozska o takiej se jakosci

    przeciez mają Q jak quality w nazwie a to zobowiązuje :))

    BTW: potrzebuje zestaw naprawczy do gaźników a w Larssonie maja tylko
    zaworki. Chyba w Polsce tego nie dostane to jaka jest najszybsza metoda
    sciagniecia tego z Berlina? Wysyłają ?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2010-08-16 13:16:14
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-08-16 14:01, doktorski pisze:

    > No wlasnie tu znalazlem te lozyska. Tylko producent mnie martwi:
    > QMP... Traci chinszczyzna a tego wolalbym uniknac.
    >
    > pzdr, dr
    > 14/525

    zobacz jeszcze to http://spintech.pl/zobacz,38411.html, zadzwon i
    dokladnie sie dowiedz
    aha, na przyszlosc, jak bedziesz szykal lozysk to
    "sr_wew. X sr_zew. X wysokosc"

  • 7. Data: 2010-08-16 13:21:55
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-08-16 11:17, doktorski pisze:

    > Poradzcie gdzie jest szansa na znalezienie tych lozysk w wykonaniu
    > SKF, FLT czy innej INy...
    Jeśli chodzi o SKF to podjedź na Jaktorowską.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2010-08-16 13:26:16
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    sory, ze tyle razy, ale zobacz jeszcze tu
    http://www.stozek.pl/sklep.php?kod=&srwew=35&srzew=5
    5&szerokosc=14&f=szukaj

  • 9. Data: 2010-08-16 15:34:02
    Od: "Paszczak" <p...@p...onet.pl>

    Hej.

    Ja większość łożysk do pracy kupuję tu:

    www.quay.pl

    Mają oddział w Warszawie na Grzybowskiej.
    Tani nie są, ale znajdą i doradzą.
    Mają też katalogi on line.

    Pozdr...
    Paszczak
    TDM

  • 10. Data: 2010-08-16 16:11:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]
    > SSK-908
    > Wymiary:55 x 35 x 14 mm - 48 x 25 x 15 mm
    >
    > I niby wszystko cacy, tylko nie wiem kto to produkuje.

    Pierwsze to 32907, drugie mocno niestandardowe. Standard to 25x47x17 i
    nazywa sie 32005.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!