  • 1. Data: 2009-10-29 10:39:39
    Temat: [Lublin] Poszukuję elektronika do naprawy lampy podłogowej.
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    Witam,

    Przepraszam za tego typu posta, ale na grupie lubelskiej nie było
    odzewu.

    Poszukuje elektornika, który miałby czas rzucić okiem/zreperować
    lampe podłogową lub na bank powiedzieć, że nic z tego nie będzie.

    Konkretnie to nie działa ściemniacz.
    Byłą próba i jakaś wymiana chyba triaka (nie wiem czy dobrze
    pisze) ale nie pomogło.

    Nie znam się na tym i nie wiem czy jest to do naprawienia czy nie,
    ale może udałoby się?

    pozdr i jesli ktoś mógby pomoć proszę o kontakt tu lub na prv
    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-10-29 10:56:51
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

> [...]
    > pisze) ale nie pomogło.
    >
    > Nie znam się na tym i nie wiem czy jest to do naprawienia czy nie,

    Ta lampa jakaś supercenna jest. Za dojazd 30zł, za ekspertyzę 50zł za
    naprawę 50zł za części 2zł.

    JanuszR

  • 3. Data: 2009-10-29 12:36:51
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    Użytkownik "JanuszR" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ta lampa jakaś supercenna jest. Za dojazd 30zł, za ekspertyzę 50zł za
    > naprawę 50zł za części 2zł.

    Cenna nie jest, ale solidna normalna w przeciwieństwie do obecnych,
    które są w sklepach.

    Co do kosztów - nie wiem jak się kształują, jeśli tak jak piszesz
    (dowieść lampę mogę sam ;) to faktycznie średnio się to opłaca.

    Liczyłem się z kosztami typu naprawa i części, z ekspertyzą nie.

    pozdrawiam i nadala szukam kontaktu
    Grzegorz

  • 4. Data: 2009-10-29 13:20:34
    Od: Artur <l...@g...com>

    Grzes pisze:
> [...]
    > (dowieść lampę mogę sam ;) to faktycznie średnio się to opłaca.
    >
    > Liczyłem się z kosztami typu naprawa i części, z ekspertyzą nie.

    A nie myślałeś nad wymiana samego ściemniacza, zamiast próbować
    naprawiać go?

  • 5. Data: 2009-10-29 13:51:05
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Artur" <l...@g...com> napisał w wiadomości

    > A nie myślałeś nad wymiana samego ściemniacza, zamiast próbować
    > naprawiać go?

    Ten ściemniacz to jakaś chińska produkcja, chyba nawet po symbolu
    znalazłem go gdziś w sieci. Nie pamiętam czy był do kupienia nawet.
    Nie mam przy sobie symbolu - z domu jeszcze wysle jego symbol
    i jak znajdę tą stronę.
    Może wtedy ktoś będzie mógł podowiedzieć coś jeszcze.

    pozdr
    Grzegorz
    ps. mam nadzieję, że nie robię za dużo zamieszania tym, ale
    szkoda mi wywalać jeszcze dobrej i solidnej lampy.

  • 6. Data: 2009-10-29 16:08:49
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Grzes pisze:
> [...]
    > znalazłem go gdziś w sieci. Nie pamiętam czy był do kupienia nawet.
    > Nie mam przy sobie symbolu - z domu jeszcze wysle jego symbol
    Ale to nie ważne jaki ma symbol. Ściemniacz to ściemniacz, zakładając że
    żarówka tam nie ma 2000W i nie jest energooszczędną świetlówką
    kompaktową, to dowolny jaki ci się spodoba (albo się go wbuduje do
    obecniej puszki) będzie działał tak samo dobrze

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 7. Data: 2009-10-30 07:06:51
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > kompaktową, to dowolny jaki ci się spodoba (albo się go wbuduje do
    > obecniej puszki) będzie działał tak samo dobrze

    Znalazłem symbol i ten ściemniacz.
    Jest to jn6230s
    Strona z tym ściemniaczem, ale bez specyfikacji przykładowo jest tu:
    http://www.dimmer-jn.com/eng/listpro.asp?listtype=5&
    Page=12

    Czy da się kupić jakiś zamennik?
    Czy jednak to próbować naprawiać?

    pozdrawiam
    Grzegorz

  • 8. Data: 2009-10-30 21:11:12
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Znalazłem symbol i ten ściemniacz.
    > Jest to jn6230s
    > Strona z tym ściemniaczem, ale bez specyfikacji przykładowo jest tu:
> [...]

    Przeczytaj jeszcze raz to na samej górze.

    --
    Desoft

  • 9. Data: 2009-10-30 21:54:32
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Grzes pisze:
    > Znalazłem symbol i ten ściemniacz.
    > Czy da się kupić jakiś zamennik?
    > Czy jednak to próbować naprawiać?
    Przeczytaj jeszcze raz co ja ci napisałem. A potem jeszcze raz, ale ze
    zrozumieniem. Jak nie pomoże - kup nową lampę, ja się poddaje.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173