  • 1. Data: 2009-10-29 12:14:53
    Temat: Problem z wtykami - masa plastyczna
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Najczęściej kupując wtyki, szczególnie te zasilające, mam problem z ich
    jakością - niestety najczęściej są beznadziejne, szczególnie element
    zewnętrzny.
    Od pewnego czasu stosują trick, że z wtyków zostawiam środek, a
    zewnętrzną warstwę robię z poxiliny. Niestety poxilina jest zbyt twarda.
    Znacie może jakąś inną bardziej elastyczną masę podobną do twardej gumy,
    która byłaby w tubce, łatwo się ją formowało i efekt był podobny do
    fabrycznie zalewanych wtyczek?

    --
    Pozdro
    Simon

  • 2. Data: 2009-10-29 12:21:07
    Temat: Re: Problem z wtykami - masa plastyczna
    Od: Rafal <r...@o...pl>

    simon pisze:
> [...]
    > Znacie może jakąś inną bardziej elastyczną masę podobną do twardej gumy,
    > która byłaby w tubce, łatwo się ją formowało i efekt był podobny do

    hmmm
    nie wiem czy podejdzie.. - masa do osadzania szyb samochodowych?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 3. Data: 2009-10-29 15:04:10
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    > hmmm
    > nie wiem czy podejdzie.. - masa do osadzania szyb samochodowych?
    Dzięki za sugestię, spróbuję...

    --
    Pozdro
    Simon

  • 4. Data: 2009-10-29 19:18:09
    Od: "marian" <m...@p...neostrada.pl>

    > hmmm
    > nie wiem czy podejdzie.. - masa do osadzania szyb samochodowych?
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafał

    Przewodzi prąd - nie jest dobrym izolatorem

  • 5. Data: 2009-10-30 08:24:36
    Od: "Jarek" <j...@p...fm>

    Użytkownik "simon" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Znacie może jakąś inną bardziej elastyczną masę podobną do twardej gumy,
    > która byłaby w tubce, łatwo się ją formowało i efekt był podobny do

    Może żywica taka jak do klejenia włókna szklanego albo podobna....

    Pozdrawiam Jarek O.

  • 6. Data: 2009-10-30 09:11:25
    Od: "lukawar" <l...@g...pl>

> [...]
    > Znacie może jakąś inną bardziej elastyczną masę podobną do twardej gumy,
    > która byłaby w tubce, łatwo się ją formowało i efekt był podobny do

    Witam, może silikon akwarystyczny? Elastyczny, bardzo wytrzymały,
    wodoodporny - dostępny jest czarny i biały, dość tani.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-11-01 13:19:17
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    simon wrote:

> [...]
    > Znacie może jakąś inną bardziej elastyczną masę podobną do twardej gumy,
    > która byłaby w tubce, łatwo się ją formowało i efekt był podobny do

    masa silikonowa dwukomponentowa. jest roznej twardosci i mozna ja farbowac.

    Waldek