  • 1. Data: 2011-02-06 18:39:46
    Temat: Lublin - Poznań, którędy najlepiej?
    Od: Sorcal <w...@g...com>

    Powitać,

    Muszę zrobić szybka wycieczkę z Lublina do Poznania i powrót. Koszty
    nie grają roli, wiec wiadomo, ze trzeba jechac A2.
    Problem w tym jak dotrzeć najlepiej na A2 ? Jak to w obecnej chwili
    wygląda z Lublina ? Jedni mowia, ze przez Warszawe, inni ze przez
    radom i piotrkow, a moze lepiej do radomia i bocznymi drogami do A2
    (bo nie ma bezposredniej drogi sensownej) ?

    Poradźcie coś , wyjazd wczesnym rankiem na tygodniu. Bardzo dziękuję
    za informacje o obecnym stanie takiej trasy.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-02-06 18:45:41
    Temat: Re: Lublin - Poznań, którędy najlepiej?
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-02-06 18:39, Sorcal pisze:
> [...]
    > radom i piotrkow, a moze lepiej do radomia i bocznymi drogami do A2
    > (bo nie ma bezposredniej drogi sensownej) ?

    Ja właśnie tak jeżdżę: Kurów-Puławy-Radom-Tomaszów-Ujazd (i tu opcja:
    Rokiciny-Brzeziny lub Ujazd-Koluszki)-Stryków i A2. Najgorzej jest
    między Brzezinami a Strykowem - trasa z ograniczeniem do 10t, wąska,
    strasznie dziurawa. Normalnie można jeszcze polecieć z Odrzywołu na N.
    Miasto n. Pilicą-Rawę Maz. i do Brzezin ale rano wolałbym lecieć
    pierwszym wariantem. Pusto i można pogonić.
    Trasa ostatnio testowana w czwartek i w piątek do/z Szczecina:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 3. Data: 2011-02-06 23:20:59
    Od: qnick <r...@o...pl>

    W dniu 2011-02-06 18:45, Qlfon pisze:

    > Ja właśnie tak jeżdżę: Kurów-Puławy-Radom-Tomaszów-Ujazd

    Ja jeździłem przez Łódź, Zgierz i na A2, ale nie mam problemu z
    topografią Łodzi po prostu znam to miasto. Czasowo Lublin- Poznań
    wychodziło ok 5 h

  • 4. Data: 2011-02-07 07:50:15
    Od: "r" <x...@N...gazeta.pl>

    lublin kurów radom przysucha koluszki brzeziny stryków a2

    trenowałem tak 4 lata, policji mało drogi są juz lepsze niż kilka lat temu ale
    wasko moze sie trafić

    rt

  • 5. Data: 2011-02-07 13:10:32
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 06 Feb 2011 18:45:41 +0100, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    >Najgorzej jest
    >między Brzezinami a Strykowem - trasa z ograniczeniem do 10t, wąska,
    >strasznie dziurawa.

    Do 3.5 tony można śmiało śmigać równoległą wojewódzką - równa i
    szeroka, po remoncie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-02-07 13:11:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:n8ovk6dq4qcpfu45bv54slasg06subl57a@4ax.com...

    > Do 3.5 tony można śmiało śmigać równoległą wojewódzką - równa i
    > szeroka, po remoncie.

    Ejże, nie pokręciłeś aby wojewódzkiej z powiatową?

  • 7. Data: 2011-02-07 13:26:37
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Feb 2011 13:11:57 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ejże, nie pokręciłeś aby wojewódzkiej z powiatową?

    Nie. Powiatowa (10 ton) to teraz ser szwajcarski, wojewódzka jest po
    remoncie, na razie z ograniczeniem do 3,5 tony.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2011-02-07 13:29:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b6pvk618jm73tsp6v3ml2u93m9a8d9226q@4ax.com...

    > Nie. Powiatowa (10 ton) to teraz ser szwajcarski, wojewódzka jest po
    > remoncie, na razie z ograniczeniem do 3,5 tony.

    Aha, zmyliło mnie to że na wojewódzkiej jest większe ograniczenie.
    LOL !!!!

  • 9. Data: 2011-02-07 23:36:49
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-02-06 23:20, qnick pisze:

    > Ja jeździłem przez Łódź, Zgierz i na A2, ale nie mam problemu z
    > topografią Łodzi po prostu znam to miasto. Czasowo Lublin- Poznań
    > wychodziło ok 5 h

    Można i tak, ale Łódź potrafi stanąć od Włókniarzy do Zgierza. Poza tym
    tam sporo Policji lata.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 10. Data: 2011-02-07 23:40:00
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-02-07 07:50, r pisze:
    > lublin kurów radom przysucha koluszki brzeziny stryków a2
    >
    > trenowałem tak 4 lata, policji mało drogi są juz lepsze niż kilka lat temu ale
    > wasko moze sie trafić
    >
    > rt

    Ja na tę trasę mówię "wariant południowy" długo tak jeździłem ale mi
    przeszło, wariant północny przez Odrzywół, Inowłódz nie ma bonusu w
    postaci bordowej vectry z Opoczna i ruch mniejszy.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050