  • Data: 2020-04-27 15:21:47
    Temat: Lumia 640 dzwonek
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Lumia 640 bardzo cichy dzwonek. Zdjąłem pokrywę, jest głośno. Założyłem,
    znów jest cicho. Przypadkiem zauważyłem, że w identycznym modelu w pokrywie
    jest otwór naprzeciwko głośnika. Wywierciłem więc taki sam otwór w tej
    pierwszej pokrywie. Zastanawiam się o co chodzi. Producent nie mógł raczej
    popełnić takiego błędu. Co w takim razie było źle w przedmiotowym telefonie?