  • 11. Data: 2012-04-19 10:06:29
    Temat: Re: Luz zaworowy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 08:02 AM, PanAdol wrote:

    > albo zuzycie wałka. Skad zaleznosc pomiedzy skladem mieszanki a zwiekszaniem
    > luzu - nie mam pojecia,

    Uboga mieszanka -> wyższa temperatura spalania -> wypalanie gniazda.

    > Moja teoria bardzo spiskowa :) : zmieniajac mieszanke zmieniles temperature
    > jednak w zla strone i zawory teraz bardziej siadaja : luz zaworowy zwieksza
    > sie na walkach/dzwigienkach a zmniejsza na zaworach (teraz bardziej) wiec
    > sumarycznie wychodzi na zero :)

    Jak w złą stronę? Bogatsza mieszanka, niższa temperatura -> oszczędzanie
    gniazd.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-04-19 10:13:48
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > oszczędzanie
    > gniazd.

    W kawasaki gniazda sa pod ochrona?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 13. Data: 2012-04-19 10:17:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 10:13 AM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > W kawasaki gniazda sa pod ochrona?

    Nie wiem, nigdy ich nie widziałem. Ledwo wiem gdzie głowica
    jest.

    --
    Artur
    ZZR 1200