  • 1. Data: 2010-08-26 16:10:53
    Temat: MACHINERY 1.4.8 już dostępne
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    Pojawiła się wersja 1.4.8 MACHINERY

    http://img340.imageshack.us/img340/5188/schoolgirlb.
    jpg

    Szczegóły na stronie projektu:
    www.machinery.marekduda.pl

  • 2. Data: 2010-08-30 16:55:49
    Temat: Re: MACHINERY 1.4.8 już dostępne
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    MMM pisze:
    > Pojawiła się wersja 1.4.8 MACHINERY
    >
    > http://img340.imageshack.us/img340/5188/schoolgirlb.
    jpg

    > Szczegóły na stronie projektu:
    > www.machinery.marekduda.pl

    koszmar.....

  • 3. Data: 2010-08-30 22:05:35
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-08-26 18:10, MMM wrote:
    > Pojawiła się wersja 1.4.8 MACHINERY
    >
    > http://img340.imageshack.us/img340/5188/schoolgirlb.
    jpg

    pomyliła Ci się kolejność fotek, ta pstrokata chyba powinna być po prawej...

    > Szczegóły na stronie projektu:
    > www.machinery.marekduda.pl

    generalnie z całym szacunkiem dla Twojego programu - nie cierpie takich
    efektów... a najgorsze, że wchodzę na takiego digarta i 90% fot jest
    beznadziejnych, ale podrasowane takim pseudo hdr softem :)

  • 4. Data: 2010-08-31 07:43:37
    Od: out <q...@p...fm>

    KiloSierra pisze:

    jpg

    > koszmar.....
    No, jak ktoś nie umie używać...

  • 5. Data: 2010-08-31 08:44:13
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 26/08/2010 17:10, MMM wrote:
    > Pojawiła się wersja 1.4.8 MACHINERY
    >
    > http://img340.imageshack.us/img340/5188/schoolgirlb.
    jpg

    > Szczegóły na stronie projektu:
    > www.machinery.marekduda.pl

    fajne te zdjęcia w galerii, szkoda tylko że dobra wersja jest pokazywana
    za krótko, a zapsuta za długo.

    B.

  • 6. Data: 2010-08-31 08:51:07
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@s...net> napisał
    jpg
    > fajne te zdjęcia w galerii, szkoda tylko że dobra wersja jest pokazywana
    > za krótko, a zapsuta za długo.
    > B.

    ale marudzicie...

    Przeciez to nie jest program dla każdego i do wszystkiego.
    Jesli komuś jest potrzebny, to ten ktoś o tym wie,
    albo właśnie się dowiedział.

    Czy na wszystkie niepotrzebne Wam rzeczy,
    z innych dziedzin życia, też tak marudzicie publicznie ?!?

    pozdro
    Witek

  • 7. Data: 2010-08-31 17:58:43
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 26 of Aug 2010 18:10, MMM wrote:

    > Pojawiła się wersja 1.4.8 MACHINERY

    No i w końcu działa w emulacji (wine wine-1.2_1) pod FreeBSD.
    Wszystkie kłopoty z poprzednich wersji poszły w niepamięć.
    Przede wszystkim da się bez kłopotów wybrać obrabiany plik
    (poprzednio był problem z rozróżnianiem przez unixa małych i dużych
    liter - dało się prosto ominąć, ale nie dało na stałe zapisać)
    i zapisać (poprzednio w ogóle się nie dało, trzeba było kombinować
    ze screenshotem).

    > http://img340.imageshack.us/img340/5188/schoolgirlb.
    jpg

    To troszeczkę odstrasza.

    --
    nb

  • 8. Data: 2010-09-01 06:57:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    MMM pisze:
    > http://img340.imageshack.us/img340/5188/schoolgirlb.
    jpg

    > Szczegóły na stronie projektu:
    > www.machinery.marekduda.pl

    Jesteś zdolny, może idź w bardziej ogólne narzędzia? Akurat hdr to
    szczególny przypadek nieszczególny...

    Wciąż na rynku brakuje naprawdę fajnej otwieraczki rawów. I wciąż mam
    ochotę współpracować z kimś, kto taką by napisał i umożliwił współpracę
    z panelem sprzętowym...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 9. Data: 2010-09-01 19:17:40
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-09-01 08:57, Janko Muzykant pisze:
    jpg

    > Jesteś zdolny, może idź w bardziej ogólne narzędzia? Akurat hdr to
    > szczególny przypadek nieszczególny...
    >
    > Wciąż na rynku brakuje naprawdę fajnej otwieraczki rawów.

    Jak pokazują wszelkie projekty z otwartego oprogramowania to nie takie
    hop ;). Zresztą narzekanie na obecne wołaczki jest jak twierdzenie
    gdybym zamienił 450D na jakiegoś świętego Graala, byłby to przełom w
    moim życiu fotograficznym. Co do tych Świętych Graali to zawsze o nich
    mowa przed premierami, kupa obiecywania sobie a potem same rozczarowania
    ;). Zresztą teraz nastają takie czasy że sprzęt i oprogramowanie to
    groszowa sprawa, tak naprawdę liczy się świetny pomysł i rzemiosło.
    Dziś zobaczyłem taką listę sprzętu:
    "Całość nakręcona wyłącznie aparatami Canon 7D, Canon 5D mark II i Nikon
    D300s.

    Wykorzystana optyka:
    Nikkor 50mm f/ 1.4
    Nikkor 10,5mm fisheye f/ 2.8
    Sigma 10-20mm f/ 3.5
    Canon 70-200mm L f/ 2.8
    Canon 24-70mm L f/ 2.8
    Carl Zeiss Sonnar 150mm f/ 4.0"

    A potem taki kwiatuszek http://www.youtube.com/watch?v=MTyUAhtLDOM
    No nie mogło się obyć bez lachonów i super fur po tuningu ;).
    Podsumowując, coraz mniej treści nadchodzi i nie zmieni tego z pewnością
    nowa wołarka RAW ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 10. Data: 2010-09-01 22:04:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    cichybartko pisze:
> [...]
    > ;). Zresztą teraz nastają takie czasy że sprzęt i oprogramowanie to
    > groszowa sprawa, tak naprawdę liczy się świetny pomysł i rzemiosło.

    To także dotyczy przedmiotów naszego uwielbienia. Weźmy takiego acra
    (czy lr) - w sumie jest już prawie dobrze, w miarę szybko, jeszcze tylko
    cuda się dzieją przy zbytnim odzysku świateł i podbiciu cieni, brak
    regulacji promienia tychże czy clarity... Ale wciąż pokutuje to, co
    pokutuje praktycznie wszędzie, gdzie projektuje się interfejs - od
    programu jak acr po panel sterujący odkurzacza. Brakuje fachmana od
    interfejsów. Nie programisty, co wie jak osadzić przycisk/elektronika co
    wie, jak go przylutować; brakuje gościa, co ma koncept na ergonomię i
    sugestywność przycisków, suwaczków, pomocniczych paneli z wykresami,
    zestawu kolorów, kształtów i estetyki tego wszystkiego.
    Wciąż wiele doskonałych urządzeń ma kiepskie koncepcje sterowania,
    niejednoznaczne i niekonsekwentne. Część problemów bierze się z
    pośpiechu i braku synchronizacji zespołu opracowującego
    urządzenie/program, część to świadome niszczenie funkcjonalności w imię
    pseudozalet mających znacznie zakupowe (np. wszelkie animacyjki fajnie
    wyglądające w sklepie), ale sporo problemów bierze się z niewiedzy
    magistra inżyniera od baz danych, któremu ktoś kazał narysować menu.

    Tak po prawdzie - ile ze skórek do Winama, Firefoxa czy np. Windows jest
    przynajmniej poprawna estetycznie? Już nawet natywny interfejs XP to
    jakieś nieporozumienie stylu... Że o Linuxach nie wspomnę.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /panowie, szybciutko z tą trumną bo tam spadek czeka.../