  • 1. Data: 2010-08-26 12:21:55
    Temat: Lightroom z ebaya?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Czy ktoś może ma jakieś doświadczenia z kupnem LR w USA?

    Np. na tej aukcji:

    http://cgi.ebay.com/Adobe-Lightroom-3-New-Full-Versi
    on-Windows-Macintosh-/120612867007?pt=LH_DefaultDoma
    in_0

    z vatem wychodzi mi 850 zł. U nas najtaniej to 1150.

  • 2. Data: 2010-08-26 12:26:34
    Temat: Re: Lightroom z ebaya?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Mateusz Ludwin wrote:
> [...]
    on-Windows-Macintosh-/120612867007?pt=LH_DefaultDoma
    in_0

    > z vatem wychodzi mi 850 zł. U nas najtaniej to 1150.

    A tu jeszcze lepiej, bo z UK:

    http://cgi.ebay.com/NEW-GENUINE-Adobe-Photoshop-Ligh
    troom-3-Win-Mac-/120613159086?pt=UK_Photography_Digi
    talCamAccess_RL

    Czemu to jest takie tanie?

  • 3. Data: 2010-08-26 13:53:34
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Czy ktoś może ma jakieś doświadczenia z kupnem LR w USA?
    > Np. na tej aukcji:
    > z vatem wychodzi mi 850 zł. U nas najtaniej to 1150.

    189 USD za soft
    +30 USD wysylka
    przy dzisiejszym PayPalowym kursie daje
    705 PLN

    Do tego dolicz IIRC 12% cla
    i 22% VAT od calej kwoty
    = ~960,-

    Czyli, ze jesli wartosc na jaka szacujesz czas oczekiwania
    na wysylke i oclenie, plus ewentualne problemy reklamacyjne
    wyceniasz na mniej niz 200,- to warto :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 4. Data: 2010-08-26 14:10:27
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-26 15:53:34 +0200, "Vituniu" <v...@p...fm> said:

> [...]
    > na wysylke i oclenie, plus ewentualne problemy reklamacyjne
    > wyceniasz na mniej niz 200,- to warto :)

    O ileż prościej poprosić o przesłanie samej karty rejestracyjnej z
    serialem i fuckturki w kopercie listowej. Zawartość płyty nie
    specjalnie się różni od tego, co się ściąga jako demo ze strony Adobe.

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-08-26 14:14:25
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > O ileż prościej poprosić o przesłanie samej karty rejestracyjnej z
    > serialem i fuckturki w kopercie listowej. Zawartość płyty nie
    > specjalnie się różni od tego, co się ściąga jako demo ze strony Adobe.

    No i od licencji chyba nie ma cla...

    V.

  • 6. Data: 2010-08-26 14:33:38
    Od: lady mutant <l...@m...org>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Mateusz Ludwin wrote:

    > http://cgi.ebay.com/NEW-GENUINE-Adobe-Photoshop-Ligh
    troom-3-Win-Mac-/120613159086?pt=UK_Photography_Digi
    talCamAccess_RL

    > Czemu to jest takie tanie?

    a ten akurat, to ma 96% feedback to może temu....
    ja bym nie kupowała od kogoś takiego, różnie może być

    --lm

  • 7. Data: 2010-08-26 14:54:16
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Vituniu wrote:

    > No i od licencji chyba nie ma cla...

    Dobry pomysł :)

  • 8. Data: 2010-08-26 14:59:50
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    lady mutant wrote:

    troom-3-Win-Mac-/120613159086?pt=UK_Photography_Digi
    talCamAccess_RL

    > a ten akurat, to ma 96% feedback to może temu....
    > ja bym nie kupowała od kogoś takiego, różnie może być

    Mam kilka pomysłów - to może być soft sprowadzony z Hong Kongu (nie ma tam vatu
    i jest to legalne w UK). Poza tym mają jakąś promocję - LR ze zniżką 10% przy
    zakupie PS.

  • 9. Data: 2010-08-26 15:12:00
    Od: limies <l...@g...com>

    On Aug 26, 2:21 pm, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
> [...]
    > --
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    Osobiscie kupowałem kilkakrotnie coś na angielskim ebay'u
    Nie miałem nigdy zadnych problemów.
    Kupowałem tam Total Training Photoshop
    Komplet płyt (rocznik) z czasopisma Photo Digital
    Ostatnio Final Cut Express (polska cena w Apple 850 zl w UK 500zł)
    Zastanwiałem sie nad kupnem kamery Sanyo hd200 (full-HR) w iSpot
    2200zl, w UK 1500zł transport ok 50zł - ostatecznie kupiłem w
    elektrowordzie za 1600zł

    Mojego MACa tez kupowałem w UK zaoszczedziłem 5000zł - dostem w dwa
    dni przez DHL (Co prawda nie przez ebaya) a za oszczedzone pieniadze w
    UK kupilem troche softu (Aperture 2, Paralel desktop 4 for MAC i pare
    innyh rzeczy) - wszystko taniej niz w Polsce i to nawet u
    autoryzowanych resellerow.

    Nie ma co sie bać.
    pozdr, li

    Pozdr, li

  • 10. Data: 2010-08-26 15:19:29
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    limies wrote:

> [...]
    > Zastanwiałem sie nad kupnem kamery Sanyo hd200 (full-HR) w iSpot
    > 2200zl, w UK 1500zł transport ok 50zł - ostatecznie kupiłem w

    Nie no, kupowałem wiele rzeczy w USA.

    Chodzi mi o to, czy taka wersja nie będzie robić problemów przy aktywacji, czy
    to jest legalne itd...