  • 1. Data: 2010-09-15 06:07:06
    Temat: MC34063
    Od: "newxmega" <m...@m...mm>

    Przetwornica działa.
    Vin 10-15V
    Vout 5V
    Iout 210mA około
    Pobiera z zasilacza np 100mA przy 10.2V ustawione na zasilaczu
    laboratoryjnym i ten 1W pozostaje w całym zakresie
    Dławik 220uH/0.8A / 0.6 Ohma
    Rsc 0.5ohma
    Elektrolity po 1000u oba low ESR

    No i mam dylemat na jakiej częstotliwości ją pozostawić.
    Obciążenie się nie zmienia, jedynie napięcie zasilania 10-15V
    Na wyliczonym CT około 500p wydawał mi się ciepły scalak i dławik. Nie wiem
    czy dławik grzał scalak czy odwrotnie, bo są obok. Zmierzyłem oscylem piłę
    na CT i miała z 46kHz. Więc dałem CT=1n i teraz ma około 32kHz i jakby był
    chłodniejszy. .

    Może tak zostać ?
    Tyle złego i dobrego się wypisuje o 34063, że już sam nie wiem :-)