  • 1. Data: 2015-11-16 18:19:37
    Temat: MS chce nas wydymać?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    co Wy na to, że MS opracował interpreter C# dla platform embedded?
    Ktoś zna ten język, coś warty, czy g... jak C++?

  • 2. Data: 2015-11-16 19:30:32
    Temat: Re: MS chce nas wydymać?
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    > co Wy na to, że MS opracował interpreter C# dla platform embedded?
    Super, że opracował.
    I o ile wiem, to jest kod zarządzalny, a nie interpereter.

    > Ktoś zna ten język, coś warty, czy g... jak C++?
    Ciekawość; dlaczego uważasz, że C++ to gówno?

    --
    wloochacz

  • 3. Data: 2015-11-16 19:52:06
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Monday, November 16, 2015 at 7:31:02 PM UTC+1, wloochacz wrote:
    > Ciekawość; dlaczego uważasz, że C++ to gówno?

    Pewnie dlatego, że trolluje.

    Niemniej jednak, gdy się wybiera język do danego projektu lub fragmentu
    projektu, to C++ jest na trzecim lub piątym miejscu. Co więcej, nawet
    gdy C++ do rozwiązania jakiegoś projektu wypadnie najlepiej, to nie
    pozbywa się swoich wad, takich jak zaszłości historyczne lub mieszanka
    wysokopoziomowej obiektowości ze wskaźnikami i w ogóle mieszanka
    paradygmatów. Mimo wad stał się językiem bardzo popularnym i ma ogromne
    wsparcie w postaci kompilatorów, bibliotek, materiałów edukacyjnych - więc
    godzimy się na to gówno.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-11-16 21:13:15
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał:
    > co Wy na to, że MS opracował interpreter C# dla platform embedded?
    > Ktoś zna ten język, coś warty, czy g... jak C++?

    Znam . Wszystko to wielkie g...
    MS sciemnia, a interptreter to wyrob kogos z UE (chyba cholendrow spod Zgłobnia).
    To sie nadaje na platformy ale jeno obywatelskie (ale wcale nie embedded).

    Zadowolony ?

    AK

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2015-11-16 21:16:06
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "wloochacz" <w...@n...spam.gmail.com> napisał:

    > Super, że opracował.
    > I o ile wiem, to jest kod zarządzalny, a nie interpereter.

    A kod zarzadzalny to niby sam sie wykonuje ?

    No dobra :). Wszystko jest interpreterem.
    Procesor to ostatecznie tez interpreter kodu binarnego.

    AK

    ---
    Avast.

  • 6. Data: 2015-11-16 22:47:29
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Monday, November 16, 2015 at 9:16:08 PM UTC+1, AK wrote:

    > A kod zarzadzalny to niby sam sie wykonuje ?
    >
    > No dobra :). Wszystko jest interpreterem.
    > Procesor to ostatecznie tez interpreter kodu binarnego.

    A wszystko ( w dzisiejszym kompie ) jest kodem binarnym :D

  • 7. Data: 2015-11-17 03:10:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    M.M. wrote:

    > A wszystko ( w dzisiejszym kompie ) jest kodem binarnym :D

    Nie o to chodziło.

    kod maszynowy "wpadający" do procesora też i de facto interpretowany na
    poziomie mikro kodu.
    Już od co najmniej 30 lat kod maszynowy nie jest wykonywany "sprzętowo".

  • 8. Data: 2015-11-17 07:24:08
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    On Tuesday, November 17, 2015 at 3:10:03 AM UTC+1, witek wrote:

    > Nie o to chodziło.
    >
    > kod maszynowy "wpadający" do procesora też i de facto interpretowany na
    > poziomie mikro kodu.
    > Już od co najmniej 30 lat kod maszynowy nie jest wykonywany "sprzętowo".

    Tyle, że nie każdy procesor jest tak skomplikowany jak te kobyły Intela.
    Np. ARM w podstawowej wersji to ok. 20-30 tys. tranzystorów, tam nie ma magii.

    w.

  • 9. Data: 2015-11-17 08:01:44
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-16 18:19, platformowe głupki pisze:
    > co Wy na to, że MS opracował interpreter C# dla platform embedded?
    > Ktoś zna ten język, coś warty, czy g... jak C++?

    Przecież C# w embeded był dawno - jak 10 lat temu pracowałem w firmie
    tworzącej oprogramowanie dla firm logistycznych, to na handheldy
    oprogramowanie było pisane już wtedy w C#...
    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 10. Data: 2015-11-17 09:02:03
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał:

    > Już od co najmniej 30 lat kod maszynowy nie jest wykonywany "sprzętowo".

    Dokladnie

    AK

    ---
    Avast.