  • 91. Data: 2015-11-20 19:45:52
    Temat: Re: [OT]Re: MS chce nas wydymać?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-20 o 19:18, AK pisze:

    > Jakich faktow.

    Tych prawdziwych, a nie urojonych przez prawicowe faszystowskie media.

    > Podales _choc jeden_ (o co prosilem) ?

    Są powszechnie dostępne.
    Oj leniuszek...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 92. Data: 2015-11-20 19:55:28
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Fri, 20 Nov 2015 19:13:31 +0100, AK wrote:

    > ]> > >
    > [...]
    > A na co do jasnej ch..ry zaragowalem ?

    No widzisz, tniesz bez opamiętania cytaty i się odnosisz nie wiadomo do
    czego. Mogę zgadywać, ale ...mi się nie chce.

    > Moze bys _wpierw sprawdzil_ zanim Ci antyPiSowska, antyStary-owska
    > anty(...) zaleje watrobe ?

    Mi wątrobę? Ja jestem totalnie wyczilautowany :-) To Ty się wijesz jak
    piskorz na rozgrzanej patelni, żółć Ci zalewa oczy i się gubisz w postach
    :-)

    > Wiesz co? Dajzesz chlopie sobie spokoj/siana.
    > Ja mam zmieniac czytnik bo jakims siemionom _nie chce sie ciac cytatow_
    > (a to podstawowa zasada w usenecie)?

    Nie masz zmieniać czytnika dlatego, że jakiś "siemion" nie tnie cytatów,
    tylko dlatego, że masz problem z czytaniem wątków. Innymi słowy dla Twojej
    wygody i spokoju serca. W tym wieku trzeba już myśleć o zdrowiu ;-)
    Dziwi mnie, że jeszcze się nie nauczyłeś, że kopanie z koniem zawsze się
    kończy przegraną.

    Per analogia mógłbyś też rzucać się do ludzi, że palą papierosa na ulicy,
    ale zasadniczo lepiej i prościej przejść na drugą stronę ulicy. Tego typu
    przykładów można podać setki.

    --
    howgh
    szemrany

  • 93. Data: 2015-11-20 20:07:42
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

    > Są powszechnie dostępne.

    No to podaj _chociaz jeden_.
    Konkretnie. Nie stac cie, czy zwyczajnie pustka w lemingowym lbie ?

    AK

    ---
    Avast.

  • 94. Data: 2015-11-20 20:20:32
    Temat: Re: MS chce nas wydymać?
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 19 Nov 2015 12:05:35 +0100, "AK" <n...@n...com> wrote:
    > w nim 30letnie juz zasady (i tym sammym innych uzytkownikow), albo
    do kazdego Waszego

    Logika i zdrowy rozsądek podpowiadają iż ZASADY powstają wtedy gdy
    naturalne jest ich dość powszechne łamanie. Nie trzeba np. zakazywać
    oddawania moczu po nawietrznej, ani halasowania przez walenie czaszką
    własną w dwuteownik. Albo np. bicia silniejszego. Natomiast pełno
    jest zakazów deptania trawników, seksu innego niż autoryzowanego,
    naruszania nettykiety, bicia słabszych itd. A przecież to rzeczy
    które homo sapiens lubi. Więc robi.

    Dlatego cała tzw. etykieta to po prostu spis lęków i chciejstwa...
    Próba narzucenia standardów, której nikt, poza "strażnikami
    moralności" nie chce, a która z natury rzeczy udać się nie może.

    > listu zaczne doklejac po 10 (albo i 100:) postow z Waszymi
    "drzewko"/"cytatami"

    Nie ma to dziś jakiegokolwiek sensu. Owszem, za modemu łupanego i
    dalekopisu zamiast CRT, to taki prymitywny sposób zapychania skrzynki
    miał może jakaś sens. Ale przy 600 gigawatowym internecie (pisownia
    taka jak w ulotce), to paręset tysięcy linijek więcej jest równie
    traumatyczne jak karny jeżyk dla recydywisty. Albo kara UE dla MS bo
    "ikona była na pulpicie ".

    Dzisiejsi internałci są tacy, że nawet plonk nie robi na nich
    wrażenia. I ja się im nie dziwię. W świecie nachalnych reklam,
    wdrożeni do mobbingu od gimnazjum, są twardzi. I to do nich należy
    przyszłość.

  • 95. Data: 2015-11-20 20:20:50
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-20 o 20:07, AK pisze:

    > No to podaj _chociaz jeden_.
    > Konkretnie. Nie stac cie, czy zwyczajnie pustka w lemingowym lbie ?

    Zahibernowany byłeś, czy fakty nie pasują do twoich urojeń?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 96. Data: 2015-11-20 20:27:18
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "szemrany" <s...@o...off> napisał:

    > Mi wątrobę? Ja jestem totalnie wyczilautowany :-) To Ty się wijesz jak
    > piskorz na rozgrzanej patelni, żółć Ci zalewa oczy i się gubisz w postach
    > :-)

    Wez sie chlopie uspokoj z tymi "diagnozami psychologicznymi" :) Ja sie "wije" ?
    Mam niezly ubaw (ale i autentyczny smutek..) z kolejnego (po latach) probkowania
    kondycji lemingowatego "smieciowego" pokolenia (niestety stracilem co do niego
    resztki nadziei - nawet mnie to z pewnych wzgledow cieszy:)
    Mam niezly przerywnik (i naprawde cenna socjologiczno/polityczna nauke)
    o "smieciarskim pokoleniu" w trakcie rozwiazywania jakichs Codility czy innych takich
    (a mam ich w tym tygodniu "nieco").

    > Nie masz zmieniać czytnika dlatego, że jakiś "siemion" nie tnie cytatów,
    > tylko dlatego, że masz problem z czytaniem wątków.

    Nie watkow, tylko _postow_.
    Nie chce mi sie przewijac kilku ekranow aby przeczytac dodana linijke na koncu.
    Ciecie cytatow to _podstawowa zasada usenetu_.
    Po to wymyslono reakcje w postaci reply z calym postem bez dodania slowa.
    Wlasnie po to.

    > W tym wieku trzeba już myśleć o zdrowiu ;-)

    O ! I u Ciebie (tu jestem autentycznie zaskoczony) zwykly buc i cham wyszedl na
    wierzch ? :)
    Gratulacje !
    PS: Przypominam ci, ze oprocz tego ze jestem stary i neizbyt zdrowy to jestem tez
    bezrobotny.
    Tu tez mozesz sobie ulzyc do woli (hint-y: nieudacznik, niedouczony, demencja
    starcza..
    skutkujaca zawodowym wtornym analfabetyzmem, juz kaleka zawodowy, co tam jeszcze
    bylo
    bo juz nie pamietam,? :)

    > Dziwi mnie, że jeszcze się nie nauczyłeś, że kopanie z koniem zawsze się
    > kończy przegraną.

    Przegrana konia :)
    Juz kilku koni mam na sumieniu na usenecie :).

    > Per analogia mógłbyś też rzucać się do ludzi, że palą papierosa na ulicy,
    > ale zasadniczo lepiej i prościej przejść na drugą stronę ulicy. Tego typu
    > przykładów można podać setki.

    No niby racja. No wiesz..
    Mozna tez sie schowac przed Putinem w szafie, jak radzila Premiera Kopacz :)

    AK

    ---
    Avast.

  • 97. Data: 2015-11-20 20:28:23
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

    > Zahibernowany byłeś, czy fakty nie pasują do twoich urojeń?

    Wiec wymien _choc jeden_ fakt?

    AK

    ---
    Avast.

  • 98. Data: 2015-11-20 20:33:21
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 19 Nov 2015 12:28:31 -0600, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > Ta wiadomość nie została sprawdzona na ob

    Piękne

  • 99. Data: 2015-11-20 20:40:31
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał:

    > Logika i zdrowy rozsądek podpowiadają iż ZASADY powstają wtedy gdy naturalne jest
    ich dość
    > powszechne łamanie.

    Slaweks co Ty pitolisz?.
    Zasady i rozsadem poowstaly u zaranie usenetu i mnialy sie dobrze
    przez ponad 20 lat.

    > A przecież to rzeczy które homo sapiens lubi. Więc robi.

    Homo sapiens nie.

> [...]
    traumatyczne jak
    > karny jeżyk dla recydywisty. Albo kara UE dla MS bo "ikona była na pulpicie ".

    Szybkosc nie ma tu znaczenia.
    Znaczenie ma zatopienie usenetowego leminga w "jego wlasnym moczu".

> [...]
    nie dziwię. W
    > świecie nachalnych reklam, wdrożeni do mobbingu od gimnazjum, są twardzi. I to do

    Twardzi ?:) Ja pierdziele !
    Jeszcze w zyciu nie widzialem tak "mietkiego" i "wrazliwego"
    pokolenia jak dzisiejsze lemingi :) One sa "silne" jedynie w
    chamstwie i prymitywnym hejcie (i to tylko gdy sa w wiekszym stadzie
    i koniecznie anonimowo:).

    PS: Przyszlosc nie nalezy do lemingow. Boje sie od lat (doklanie od 2008r),
    ze bardzo bliska polska przyszlosc nalezy do Putina. Przy takim pokoleniu
    nie ma na nic innego szans. 10 PiSow nie pomoze.

    AK

    ---
    Avast.

  • 100. Data: 2015-11-20 20:46:37
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-20 o 20:28, AK pisze:

    > Wiec wymien _choc jeden_ fakt?

    Niedorozwinięty jesteś? Czytać umiesz? Internet ci zablokowali?
    Zwykły leń.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr