  • 1. Data: 2015-04-06 08:37:40
    Temat: Ma Pepik jaja!
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    Nie do pomyślenia aby taka sytuacja mogła zaistnieć w Polsce, po 89 roku
    stać naszych władców na co najwyżej - "tak jest panie ambasadorze,
    oczywiście panie konsulu itp retorykę względem swoich panów...

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Konflikt-Zema
    na-z-ambasadorem-USA-wokol-wyjazdu-do-Moskwy,wid,174
    25574,wiadomosc.html?ticaid=114a38

  • 2. Data: 2015-04-06 11:21:50
    Temat: Re: Ma Pepik jaja!
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Nie do pomyślenia aby taka sytuacja mogła zaistnieć w Polsce,

    za to Ty masz propagandę zamiast mózgu.
    NTG!

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-04-06 12:43:30
    Temat: Re: [OT] Ma Pepik jaja!
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Trybun" napisał:

> [...]
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Konflikt-Zema
    na-z-ambasadorem-USA-wokol-wyjazdu-do-Moskwy,wid,174

    Smutny jest los sowieckiego trolla:
    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103086,17706655,Kasa_pod
    _stolem_i_ani_slowa_znajomym__Tak_wyglada.html
    Dają chociaż na osłodę służbowego Yota-Phone?

    JoteR

  • 4. Data: 2015-04-07 10:00:51
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-06 o 11:21, masti pisze:

    > za to Ty masz propagandę zamiast mózgu.
    > NTG!

    Wiem, miało pójść na inna grupę.

  • 5. Data: 2015-04-07 10:00:59
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-06 o 12:43, JoteR pisze:

    > Smutny jest los sowieckiego trolla:
    >

    > JoteR

    Pewnie tak, zleceniodawcy rzadko płacą komuś za głoszenie prawdy.

  • 6. Data: 2015-04-08 00:58:56
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-04-07 10:00, Trybun pisze:

    > Pewnie tak, zleceniodawcy rzadko płacą komuś za głoszenie prawdy.

    Dlaczego nie wycinasz sygnaturek? To bardzo niechlujnie wygląda.

    --
    animka

  • 7. Data: 2015-04-08 01:18:48
    Od: lykacze usraelskiej kutasowki szamatory usraelskiego gowna <e...@n...bunda.invalid>

    animka wrote:
    > Dlaczego nie wycinasz sygnaturek? To bardzo niechlujnie wygląda.

    czesciej *zmieniaj* podpiczniki bo *SMIERDZI* w internecie!

    _gm__gz,
    ,Z\/` 'c\.
    /,! '[W
    ]!] . []
    ] ] .-==- b]
    ]i ~ -==== !]-
    ] ~~ -![
    W d`
    'b W
    i[ 'M
    ]. ~ 4.
    ] -'[
    d -= b
    M! @
    @ `-D
    ]@ -]A
    @P , , . '@
    M| ~` '` /]@
    _._. Y ciP
    ,g/G/~Vi ![ '-V[
    ,Z~_/`- b@_ ,[ -` [
    _v4Tv/ .m/TGs,2V~-i ] \/.[
    ,vf ,(f `'iY.A / -[,z --=-__
    ,gY` v)` \-.@! ,--]Wf =/`,~N
    ,gY` id / b@[ -/ ]M (b.
    vf| - t[ !,i@P! ' ][. /`YZ~V,c.
    if, ' , ,(] ]'@` ]b `'/@. `'*W.
    K ,)`-'Z _ _ -/i@ i ' @Y |4t /Vmv.
    b gz/-Z`'` @ - ] -P] ` , i ,!W ]@ ',/M.-
    [ gZ\ ]! * i[ ! Z!d, ]- [W ~ \ ] X8.\
    ,[ '7v` A 'i ` - !' ] [@./ , ,] 4/c-
    ] !i- `][ ,] ' e!] i - . m ! 'W =
    W s-=` ][ !A /- ] W= ][!
    A -Z- @- -! P ,A, , ] ,@
    [ '- ,/4. !' Z` [ . W g`/[
    Y.- ' /[ . ,/ !.'c/b-
    Vi'- ' ! ! / ' `` @[
    'e. ] , . v @[
    Vs. '. .- ` / @`
    '5c. \ ! , --@.
    \Zs `-. '- \ - -A
    '\. - . ' ' - ` .-, = 'i[
    'e. -' - , -` ,/ !vi\ v i*`
    Vs -! -- ' v` ,'.-'/ _/`\`
    'G. ' ! '- / '.c\,` vfm/ -
    !i ` -. ,` ` , `'c ,z7!.` -
    Yi ' - ! . ,`` - - !` ,zL'`
    b i , - - ' - , - - ,Z|!`
    Y ` \- , , '- ` , . ,Z7
    8 -- . ` -` .'.- -P
    ] ] -, . - , ,[
    ]. Y- ' / 8
    i| ,' - ` . - ' W
    ` , - - , , K

    hieny kapitalistyczne = wrog numer jeden ludzkosci calego swiata

  • 8. Data: 2015-04-08 03:56:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "animka" <a...@t...wp.pl> wrote in message
    > Dlaczego nie wycinasz sygnaturek? To bardzo niechlujnie wygląda.

    Brawo Animka!! :-)

  • 9. Data: 2015-04-08 09:41:16
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > Dlaczego nie wycinasz sygnaturek? To bardzo niechlujnie wygląda.

    Przecież nie będzie ręcznie wycinał podpisów, nie ma czasu, tyle instrukcji
    z Kremla napływa i oficer prowadzący się niecierpliwi ;->

    JoteR

  • 10. Data: 2015-04-08 10:07:11
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 8.04.2015 0:58, animka pisze:

    > Dlaczego nie wycinasz sygnaturek?

    Nie wycina, bo JoteR nie ma prawidłowej sygnaturki - czyli podpisu
    oddzielonego od treści wiadomości delimiterem. Prawidłowa sygnaturka
    przy odpowiedzi jest automagicznie wycinana przez czytnik newsów.

    Twoje pytanie zatem powinno być skierowane do JoteR-a cierpiącego
    na zaburzenie nerwicowe zwane fobią, którego objawem osiowym jest
    uporczywy lęk przed sowieckimi trollami: