  • 11. Data: 2015-04-08 10:15:03
    Temat: Re: [OT] Ma Pepik jaja!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "collie" <c...@v...pl> wrote in message
    news:5524e1b0$0$2194$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie wycina, bo JoteR nie ma prawidłowej sygnaturki - czyli podpisu
    > oddzielonego od treści wiadomości delimiterem. Prawidłowa sygnaturka
    > przy odpowiedzi jest automagicznie wycinana przez czytnik newsów.

    A jak nie zostanie wycięta to przecież można ją ciachnąć ręcznie.
    Mój czytnik niczego automatycznie nie wycina a jednak daję radę...

  • 12. Data: 2015-04-08 11:19:48
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 8.04.2015 10:15, Pszemol pisze:

    > A jak nie zostanie wycięta to przecież można ją ciachnąć ręcznie.

    Wszystko można ręcznie, ale po co? Użyszkodnicy grup newsowych nie
    powinni być narażani na skutki czyjegoś lenistwa, lub nieuctwa.

    > Mój czytnik niczego automatycznie nie wycina a jednak daję radę...

    Nie każdy jest taki robotny jak Ty i albo zmienia czytnik (np. na
    Thunderbirda), albo bezdelimiterowca wrzuca do KF-u. Albo jak Trybun
    cytuje z podpisem, tylko wtedy ma na głowie Animkę.

  • 13. Data: 2015-04-08 17:23:17
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "collie" napisał:

    > Nie wycina, bo JoteR nie ma prawidłowej sygnaturki - czyli podpisu
    > oddzielonego od treści wiadomości delimiterem. Prawidłowa sygnaturka
    > przy odpowiedzi jest automagicznie wycinana przez czytnik newsów.

    No cóż, niektórzy tak mają, że jak mu czytnik nie podpowie, to sam nie jest
    w stanie odróżnić tekstu od podpisu czy "wrotki". Ale żeby się tak
    publicznie tym chwalić? ;->

    JoteR

  • 14. Data: 2015-04-08 18:41:09
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 8.04.2015 17:23, JoteR pisze:

    > No cóż, niektórzy tak mają, że jak mu czytnik nie podpowie, to sam nie jest w
    > stanie odróżnić tekstu od podpisu czy "wrotki". Ale żeby się tak publicznie tym
    > chwalić? ;->

    Kiedyś umiejętności czytania ze zrozumieniem uczono już w podstawówce. Ty pewnie
    nie zdążyłeś się załapać nawet na dobrą podstawówkę.

    > JoteR

    I to by było na tyle z Tobą. Lecisz do KF-u.

  • 15. Data: 2015-04-08 21:24:18
    Temat: Re: Ma Pepik jaja!
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2015-04-06 o 08:37, Trybun pisze:

    > Nie do pomyślenia aby taka sytuacja mogła zaistnieć w Polsce, po 89 roku
    > stać naszych władców na co najwyżej - "tak jest panie ambasadorze,
    > oczywiście panie konsulu itp retorykę względem swoich panów...
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Konflikt-Zema
    na-z-ambasadorem-USA-wokol-wyjazdu-do-Moskwy,wid,174
    25574,wiadomosc.html?ticaid=114a38

    " i...@j...ru "

    Wal się kacapie.

  • 16. Data: 2015-04-20 11:44:16
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-08 o 00:58, animka pisze:

    > Dlaczego nie wycinasz sygnaturek? To bardzo niechlujnie wygląda.

    Tak właściwie to o co Ci chodzi - mam usunąć jego podpis?

  • 17. Data: 2015-04-20 11:44:29
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-08 o 21:24, user pisze:

    > Wal się kacapie.

    Tak, powyzywaj sobie, na pewno lepiej się poczujesz.

  • 18. Data: 2015-04-22 19:47:38
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-04-20 11:44, Trybun pisze:

    > Tak właściwie to o co Ci chodzi - mam usunąć jego podpis?

    Jak Twój czytnik sam tego nie robi przy odpowiadaniu to usuwaj.
    Zresztą zobacz wyżej jak to wygląda.

    --
    animka

  • 19. Data: 2015-04-28 09:17:39
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-22 o 19:47, animka pisze:

    > Jak Twój czytnik sam tego nie robi przy odpowiadaniu to usuwaj.
    > Zresztą zobacz wyżej jak to wygląda.

    Ale co mam usuwać - podpis autora?? Jakim niby prawem, i skoro Ci się to
    nie podoba to dlaczego się z tym nie zwrócisz do tego co to się podpisuje?