  • 1. Data: 2015-04-06 09:59:37
    Temat: tanie urządzenie LTE - szukam (lumia625?)
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    na około 3 miesiące potrzebuje internetu LTE. Wiem ze da się kupić
    jeszcze stare karty sim z playa/rmb na których jest "darmowe" lte. ale
    niemam telefonu/modemu lte! Chcę ten brak rozwiązać jak najtaniej.
    Zastanawiam się nad uszkodzonym telefonem który ma lte, ale będzie
    działał jako modem, lub wręcz router wifi. Pytanie od posiadaczy nokii
    Lumi 625. czy sprawdzi się w tej roli, czy można jej na stałe zmusić do
    pracy w "trybie" lte, żeby się nie przełączała na "g2/g3"?
    może jakiś inny telefon... ze zbitą szybką?
    Inny pomysł. modem Huawei E8278. Czy on może działać bez kompa? Znaczy
    wpinam go do zasilania usb i śmiga?
    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2015-04-07 14:46:14
    Temat: Re: tanie urządzenie LTE - szukam (lumia625?)
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > może jakiś inny telefon... ze zbitą szybką?

    Chyba nie bardzo, przecież musisz go jakoś skonfigurować, a po omacku raczej
    trochę ciężko będzie.

    > Inny pomysł. modem Huawei E8278. Czy on może działać bez kompa?

    Tak, po pierwszej konfiguracji może działać samodzielnie, podpięty do
    ładowarki. Nie ma wewnętrznego akumulatorka, więc musi cały czas wisieć na
    kabelku.

    JoteR