  • 1. Data: 2016-11-15 20:43:43
    Temat: Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Jak w temacie. Załozyłem sobie konto na http://forum.vw-passat.pl/, bo mam tam trochę
    pytań odnośnie B5 którą niedawno zakupiłem, no i po założeniu tam konta okazuje się,
    że .... nowy delikwent na tym forum nie może zapodawać tam nowych postów. Pomijając,
    że admin który wymyślił coś takiego wg mnie jest całkowitym idiotą, i jakimś
    niedojebem intelektualnym, to może ktoś wie co tam trzeba zrobić żeby, otrzymać tam
    możliwość pisania nowych postów ?. Nie chce mi się czytać ichniejszych regulaminów,
    bo mam w dupie ich jebane regulaminy, i z zasady nie czytam żadnych regulaminów stron
    www, natomiast chętnie bym tam popisał, bo mam parę tematów związanych z Passatem,
    ale póki co się nie da.

    Może ktoś ma konto na tamtym zjebanym forum i wie co tam trzeba zrobić, żeby móc tam
    pisać nowe posty ?. Pisałem tam parę dni temu do adminów ale póki co zero odzewu, a
    jak wpisałem w google "co zrobić aby móc pisać nowe posty na
    http://forum.vw-passat.pl/, to mi wyskoczyło: przeczytaj regulamin, tam jest
    napisane.

    Jako, że nie mam zamiaru czytać ich regulaminów, to może ma ktoś konto na tym
    zjebanym forum i wie co robić dalej, żeby coś tam napisać ?.

    Endriu

  • 2. Data: 2016-11-15 21:06:47
    Temat: Re: Ma ktoś konto na http://forum.vw-passat.pl/ ?.
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Endriu pisze tak:

> [...]
    > którą niedawno zakupiłem, no i po założeniu tam konta okazuje się,
    > że .... nowy delikwent na tym forum nie może zapodawać tam nowych

    Ja mam B5 i tam konto ale nie pisuję. Nie uznaję forumów.

> [...]
    > całkowitym idiotą, i jakimś niedojebem intelektualnym, to może
    > ktoś wie co tam trzeba zrobić żeby, otrzymać tam możliwość pisania

    Prawie każdy admin takich wynalazków to zjebany łeb.

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 3. Data: 2016-11-15 23:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Endriu p...@i...pl ...

> [...]
    > wyskoczyło: przeczytaj regulamin, tam jest napisane.
    >
    > Jako, że nie mam zamiaru czytać ich regulaminów

    ach ta młodziez...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 4. Data: 2016-11-15 23:33:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > wyskoczyło: przeczytaj regulamin, tam jest napisane.
    >
    > Jako, że nie mam zamiaru czytać ich regulaminów

    ---
    ... większy respekt ma dla czytania regulaminu ze zrozumieniem niż tutejsze
    stare niusowe wygi, co to jednego przepisu PORD nie ogarniają, ale cały
    regulamin usługi nie stanowi dla nich żadnego problemu

  • 5. Data: 2016-11-15 23:55:08
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 15.11.2016 o 20:43, Endriu pisze:
> [...]
    >
    > Jako, że nie mam zamiaru czytać ich regulaminów, to może ma ktoś konto
    > na tym zjebanym forum i wie co robić dalej, żeby coś tam napisać ?.

    Napisałbym, ale i tak nie przeczytasz.

    --
    Kaczin

  • 6. Data: 2016-11-16 07:46:30
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-15 o 20:43, Endriu pisze:
> [...]
    > żadnych regulaminów stron www, natomiast chętnie bym tam popisał, bo mam
    > parę tematów związanych z Passatem, ale póki co się nie da.

    To może zacznij od wyszukiwarki i próby znalezienia odpowiedzi na
    pytania które chcesz zadać. W większości przypadków pewnie się okaże że
    już ktoś o tym pisał.

    To jest zabezpieczenie włąśnie przed takimi delikwentami jak Ty którzy
    wchodzą z buciorami, ani cześć ani pocałuj w dupę tylko kurwa mam
    problem "pomuszcie" i to kurwa szybko bo mi się pali.

> [...]
    >
    > Jako, że nie mam zamiaru czytać ich regulaminów, to może ma ktoś konto
    > na tym zjebanym forum i wie co robić dalej, żeby coś tam napisać ?.

    A szkoda bo pewnie wszystko tam napisali...

    Lewis

  • 7. Data: 2016-11-16 10:40:42
    Temat: Wersja uproszczona art. 3.1 Re: Ma ktoś konto
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

    > stare niusowe wygi, co to jednego przepisu PORD nie ogarniają,

    Czy ty "ogarnąłeś" już jeden przepis z PoRD ? art. 3.1
    Specjalnie dla ciebie zacytowałem wersję uproszczoną,
    bo normalnej nie "ogarnąłeś".
    Kopia niżej :
    PoRD Art. 3.1 " unikać wszelkiego działania, które mogłoby narazić
    kogokolwiek na szkodę."

  • 8. Data: 2016-11-16 16:01:00
    Temat: Re: Wersja uproszczona art. 3.1 Re: Ma ktoś konto
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rey48 n...@g...com ...

> [...]
    > bo normalnej nie "ogarnąłeś".
    > Kopia niżej :
    > PoRD Art. 3.1 " unikać wszelkiego działania, które mogłoby narazić

    Nie rozumiesz - nie napisano wprost, ze nie wolno wjezdzac w kogos wiec
    wolno. Taka nowo-logika odpowiednia na nasze czasy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 9. Data: 2016-11-16 20:13:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    Nie rozumiesz - nie napisano wprost, ze nie wolno wjezdzac w kogos wiec
    wolno. Taka nowo-logika odpowiednia na nasze czasy.
    Wyobraź sobie teraz, że prowadzisz samochód i DŁUBIESZ W NOSIE. Myślę, że
    wszyscy tutaj rozumiemy, że takie działanie może narazić kogoś na szkodę.
    Nie wolno dłubać w nosie czy .. jednak nie zrozumiałeś przepisu ?

  • 10. Data: 2016-11-16 22:56:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > że wszyscy tutaj rozumiemy, że takie działanie może narazić kogoś na
    > szkodę. Nie wolno dłubać w nosie czy .. jednak nie zrozumiałeś

    Mozesz oczywiście próbować sprowadzac sprawe ad absurdum.
    Ale odpowiadajac na twoje pytanie - jaka szkode ma inny uczestnik ruchu z
    twojego dłubania w nosie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain