  • 1. Data: 2016-11-15 23:24:55
    Temat: Nowych drog "na razie" nie bedzie?
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam,

    W mediach roznorakich (zarowno pro jak i anty) podaja jak to teraz
    podpisuja jakies dokumenty na budowy drog. To mysle sobie, ze odwiedze
    skyscrapercity - pewnie entuzjasci budowy drog sa wniebowzieci. A tam
    czytam, ze tym czym sie ekscytuja media od lewa do prawa to nie ma
    zadnej mocy prawnej, w zasadzie nie wiadomo co to jest. Opoznienia w
    przetargach rosna, rozpoczete przetragi nie przechodza do nastepnych
    etapow, itp. Tylko jakas drobnica jest dokanczana. Prezesi spolek od
    budowy drog mowia, ze jak sie skoncza te drogi co maja teraz w budowie
    to praktycznie nie bedzie czego budowac.
    Zestawienie opoznien:

    http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=1365823
    29&postcount=7997

    A caly watek:
    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=14666
    71&page=400

    Czyzby przychodzil czas, ze nie bedzie potrzeba tak czesto aktualizowac
    nawigacji i wreszcie bedzie mozna uzywac firmowych, ktore maja duzo
    problemow z aktualizacja:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2016-11-16 10:24:47
    Temat: Re: Nowych drog "na razie" nie bedzie?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 15 Nov 2016 23:24:55 +0100, w
    <582b8b38$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>, Marcin <n...@n...com>
    napisał(-a):

    > Czyzby przychodzil czas, ze nie bedzie potrzeba tak czesto aktualizowac
    > nawigacji i wreszcie bedzie mozna uzywac firmowych, ktore maja duzo
    > problemow z aktualizacja:)

    Będzie jak w latach 2006-2007 -- oddano ze 20km autostrad.
    W sumie czego się spodziewaliście? :D

  • 3. Data: 2016-11-16 11:01:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >dokanczana. Prezesi spolek od budowy drog mowia, ze jak sie skoncza
    >te drogi co maja teraz w budowie to praktycznie nie bedzie czego

    Opoznienia to jedno - istotne sa nowe przetargi. Nawet tylko
    ogloszone - kiedys je w koncu rozstrzygna, beda nowe/lepsze drogi.
    No i nowe plany - u nas droge sie robi nierzadko i 10 lat, trzeba
    plan, potem beda protesty, korekty, wywlaszczenia ... i po paru latach
    mozna dopiero przetarg oglaszac...

    A najwazniejsze teraz zagrozenia sa IMO dwa:
    a) PiS, ktory ma wazniejsze wydatki. Co prawda bankrutujace firmy
    drogowe i bezrobocie kiepsko PiSowi pasuje,
    b) Brexit, i zapowiedziane ciecia/zmiany unijnych dotacji.

    >Czyzby przychodzil czas, ze nie bedzie potrzeba tak czesto
    >aktualizowac nawigacji i wreszcie bedzie mozna uzywac firmowych,
    >ktore maja duzo problemow z aktualizacja:)

    Moze z czasem i te firmowe sie polepsza ... albo przejda na
    wszechobecny model on-line :-)

    J.

  • 4. Data: 2016-11-16 13:45:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-11-15 o 23:24, Marcin pisze:

> [...]
    >
    > Czyzby przychodzil czas, ze nie bedzie potrzeba tak czesto aktualizowac
    > nawigacji i wreszcie bedzie mozna uzywac firmowych, ktore maja duzo

    Budowa dróg bardzo drogo kosztuje, a jak już są oddane do użytku, to
    drogo kosztuje utrzymanie, remonty konserwacje. Niech dokończą obwodnicę
    Warszawy i parę brakujących odcinków i na razie starczy.

  • 5. Data: 2016-11-16 14:03:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Nov 2016 13:45:42 +0100, w <o0hkdk$cld$1@node2.news.atman.pl>, Poldek

    > Niech dokończą obwodnicę
    > Warszawy i parę brakujących odcinków i na razie starczy.

    Obwodnicy Warszawy nie muszą budować, wystarczy S8 do granicy oraz S3 do A4.

  • 6. Data: 2016-11-16 14:19:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >drogo kosztuje utrzymanie, remonty konserwacje. Niech dokończą
    >obwodnicę Warszawy i parę brakujących odcinków i na razie starczy.

    Powiedzial ... warszawiak ?
    Mnie tam brakuje z Wroclawia drogi do Swinoujscia, Poznania, Gdanska,
    Zakopanego, Klodzka, Walbrzycha, Berlina.

    Na szczescie w czesciowo juz sa, czesciowo w budowie.

    J.

  • 7. Data: 2016-11-16 15:45:05
    Od: Plums <p...@w...usa>

    Am 15.11.2016 um 23:24 schrieb Marcin:

    > A caly watek:
    > http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=14666
    71&page=400

    Klamia! Sam widzialem, jak szybko robi drogi nowy rzad ;-D
    http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/premier-beata-s
    zydlo-czyni-drogowe-cuda,3690622,artgal,t,id,tm.html

  • 8. Data: 2016-11-16 15:58:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Nov 2016 15:45:05 +0100, w <o0hrdg$qej$1@gioia.aioe.org>, Plums

    > Klamia! Sam widzialem, jak szybko robi drogi nowy rzad ;-D
    > http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/premier-beata-s
    zydlo-czyni-drogowe-cuda,3690622,artgal,t,id,tm.html

    Kim jest teraz burmistrz Brzeszcz? :D

  • 9. Data: 2016-11-16 17:17:46
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-11-2016 o 23:24, Marcin pisze:
> [...]
    >
    > Czyzby przychodzil czas, ze nie bedzie potrzeba tak czesto aktualizowac
    > nawigacji i wreszcie bedzie mozna uzywac firmowych, ktore maja duzo

    Przecież tak samo było za pierwszej walki PIS o IV RP.
    Tak zatrzymali budowę autostrad, że do Gdańska można było dojechać
    dopiero parę lat po tym co planowano, jak wiatr historii wywiał tych
    specjalistów od wszystkiego na dłuższe wakacje.....

  • 10. Data: 2016-11-16 17:19:49
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-11-2016 o 11:01, J.F. pisze:
> [...]
    > drogowe i bezrobocie kiepsko PiSowi pasuje,
    > b) Brexit, i zapowiedziane ciecia/zmiany unijnych dotacji.

    > Moze z czasem i te firmowe sie polepsza ...

    Trzeba wiedzieć co się kupuje, to problemów z aktualizacją się nie ma.
    W Daciach/Renault jednym z wyborów jest MediaNav tj. sprzęt na I-go.
    Uwolnienie to pikuś, a w pełni sprawne używki można kupić już za 300 zł....
    Wezmę to chyba nawet do następnego auta.